تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عنايتي: شرايط روحي صبا خوب نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عنايتي: شرايط روحي صبا خوب نيست
مهاجم تيم فوتبال صباي قم گفت:شنيده‌ام امروز استاندار قم معرفي شده و اميدوارم او هر چه سريع‌تر به شرايط مالي تيم سر و سامان دهد چرا که مشکلات مالي باعث شده در چند بازي تمرکز نداشته باشيم.

رضا عنايتي درخصوص ديدار تيم‌هاي صباي قم و استقلال تهران در روز جمعه گفت: بازي با تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس هميشه حساس است به خصوص اينکه استقلال در شرايط فعلي چندين ملي تاثيرگذار دارد و شرايط جدولي اين تيم هم خوب است اما اميدوارم ما در اين بازي از شرايط ميزباني استفاده کنيم و بتوانيم از بحراني که در آن قرار داريم بيرون بياييم و روند خوبي را از اين بازي شروع کنيم.

به نقل از فارس، مهاجم هشت گله تيم صباي قم در مورد اينکه استقلال تا به حال در قم نتوانست صبا را شکست دهد، ادامه داد: اين موضوع مي‌تواند کمک روحي رواني به تيم کند البته ما بايد مقابل استقلال باهوش بازي کنيم چرا که اين تيم، تيم باتجربه‌اي است و اگر کوتاهي کنيم ضربه مي‌خوريم.

وي ادامه داد: البته ما تلاش‌مان را براي پيروزي مقابل استقلال انجام مي‌دهيم اما بايد قبول کنيم که شرايط روحي رواني تيم خوب نيست و قرار است پولي به باشگاه تزريق شود. شنيده‌ام امروز استاندار قم معرفي شده و اميدوارم ايشان هر چه سريع‌تر به شرايط مالي تيم سر و سامان دهد چرا که مشکلات مالي باعث شده در چند بازي تمرکز نداشته باشيم و همين موضوع باعث شده در چند بازي ضربه بخوريم.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص اينکه در اين بازي گلزني مي‌کند يا نه، اظهار داشت: من نه تنها مقابل استقلال بلکه در همه بازي‌ها با انگيزه زياد و فکر به گلزني وارد زمين مي‌شوم اما جلوي استقلال بازي کردن براي من سخت است چرا که سال‌هاي خوبي در اين تيم داشتم و هواداران بامعرفت اين تيم هميشه به من لطف داشتند اما فعلا بازيکن صبا هستم و با تمام توان براي تيمم بازي مي‌کنم.

عنايتي در پاسخ به اين سؤال که قبل از شروع بازي مقابل استقلال به سمت نيمکت اين تيم و امير قلعه‌نويي مي‌رود، هم افزود: صد در صد به سمت قلعه‌نويي مي‌روم چرا که او مربي من بوده و من احترام خاصي برايش قائل هستم و با احدي هم مشکل ندارم و در دنياي حرفه‌اي فوتبال بحث ناراحتي وجود ندارد. هر مربي هر بازيکني که بخواهد به خدمت مي‌گيرد و اگر هم نخواهد به خدمت نمي‌گيرد.

چهارشنبه 1392/09/27 16:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن