تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری آزمون طرح تربیت مربی حافظان قرآن در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




برگزاری آزمون طرح تربیت مربی حافظان قرآن در اصفهان خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: آزمون شفاهی دوره تربیت مربی طرح ملی حافظان قرآن کریم برگزار می‌شود.



به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حامد جعفرزاده، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: پس از برگزاری کلاسهای طرح ملی تربیت مربی حافظان قرآن کریم و دو مرحله آزمون کتبی، روز پنج شنبه مورخ 28 آذرماه سال جاری آزمون شفاهی این دوره برگزار می‌شود.
 وی تصریح کرد: در این آزمون 150 قرآن آموز در زمینه‌های حسن حفظ، وقف و ابتداء، صوت و لحن و تجوید مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
  مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ادامه داد: در آزمون شفاهی دوره تربیت مربی حافظان قرآن کریم میزان محفوظاتی که داوطلبین باید ارائه دهند حداقل سه جزء و حداکثر کل قرآن کریم است.
وی متذکر شد: این مرحله از آزمون در روز پنجشنبه ساعت 8 صبح در محل سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با حضور دو داور استانی برگزار می‌شود.
 جعفرزاده خاطر نشان کرد: نمره این آزمون با نمرات آزمون‌های کتبی گرفته شده جمع بسته می‌شود و میانگین آنها، نمره نهایی داوطلب را تشکیل می‌دهد.
 وی ادامه داد: به داوطلبینی که بتوانند نمره حد نصاب را کسب کنند گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد  و اسامی نفرات برتر به منظور شرکت در دوره تکمیلی که در قم در مرکز راهبردی آموزش حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد./939/د102/س


۱۳۹۲/۹/۲۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن