تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803255599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصرالله: نبرد سوريه، نبرد موجوديت است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نصرالله: نبرد سوريه، نبرد موجوديت است
دبيركل حزب الله لبنان با اشاره به پيروزي هاي متعدد مقاومت عليه دشمنان گفت: پيروزي هاي مقاومت طرح هاي سازشكارانه را در منطقه از بين برد و افق هاي جديدي را گشود.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان در مراسم گراميداشت شهيد "حسان اللقيس" از فرماندهان مقاومت در مجتمع سيد الشهداء در ضاحيه جنوب بيروت با ستايش از شهداي مقاومت و دستاوردهاي آنها گفت: حسان اللقيس از فرماندهان مقاومت، عاشق شهادت و از مغزهاي درخشان مقاومت بود.ماهيت ماموريت اين شهدا به گونه اي بود كه امكان معرفي آنها نبود و آنها قبل از شهادت، ناشناس باقي مانده بودند.

دبيركل حزب الله، با تشكر از حضور مردم در مراسم گراميداشت شهيد حسان اللقيس فرمانده مقاومت و تسليت به مناسبت شهادت وي افزود: شبانه روز، همه تلاش هاي شهدا، خدمت در مسير مقاومت بوده است و خانواده هاي شهدا عزيزان خود را نثار مقاومت كرده اند.

دبيركل حزب الله در سخنراني خود كه به صورت همزمان از شبكه خبري العالم پخش شد، تصريح كرد: اميدواريم روزي برسد كه بتوان درباره دستاوردهاي اين شهدا بويژه فرماندهان مقاومت، خصوصيات و شخصيت آنها سخن بگوييم.

وي درباره شخصيت برادر مجاهد حسان اللقيس گفت: او عاشق شهادت و يكي از مغزهاي بارز و درخشان مقاومت بود و تحقيقات درباره شهادتش ادامه دارد.

جنگ مغزهاي متفكر؛ اسرائيل مسئوليت ترور شهيد اللقيس را پذيرفت

نصرالله گفت: دشمن در سالهاي گذشته همواره از جنگ مغزهاي متفكر سخن مي گفت و يكي از اين مغزهاي مقاومت شهيد اللقيس بود.حسان اللقيس همواره مي گفت جنگ با دشمن تمام نشده است و او براي همه برادر، دوست و مونس بود.

دبيركل حزب الله گفت: شهيد اللقيس يكي از مغزهايي بود كه دشمن صهيونيستي وي را هدف قرار داد. تمام نشانه ها حاكي از دست داشتن دشمن صهيونيستي در ترور وي است.از اخبار و گزارش هاي منتشر شده در رسانه هاي گروهي و رسانه هاي صهيونيستي اينگونه برداشت مي شود كه دشمن مسئوليت ترور وي را پذيرفته است.

ترور، راهكار صهيونيست ها در مقابل پيروزي هاي مقاومت

نصرالله گفت: ما از سالها پيش هزينه پيروزي هاي خود بر دشمن، التزام به مقاومت و باقي ماندن در جايگاه مقاومت و آمادگي براي مقابله با دشمن را پرداخته و مي پردازيم. ترور حاج حسان در چارچوب انتقام جويي از پيروزي هاي گذشته مقاومت بود.

وي گفت: پيروزهاي مقاومت طرح هاي سازش و تسليم شدن را از بين برد و افق هاي جديدي را گشود.

حسان اللقيس از فرماندهان حزب‌الله لبنان چندي پيش شب هنگام در مقابل منزلش در منطقه «السان تيريز- الحدث» واقع در جنوب بيروت ترور شد.

تلاش حزب الله براي دفاع از كشور است

سيد حسن نصرالله دبير كل حزب الله لبنان در ادامه سخنانش گفت: تلاش حزب الله دفاع از كشور و كرامت آن در برابر دشمن است و فرماندهان ما كه ترور شدند، در قلب نبرد با دشمن حضور داشتند.

وي افزود: پيروزي هاي مقاومت براي در هم كوبيدن طرح هاي مذبوحانه و سازشكارانه بود و افقهاي جديدي را در منطقه گشود.

نصرالله ادامه داد: اخبار منتشره درباره تعداد شهداي ما در سوريه دروغي مستمر و بخشي از جنگ رواني عليه مقاومت است. از منظر داخلي هم، جنگ عليه حزب الله ارتباطي با مسائل سياسي لبنان ندارد و هدف آن ضربه زدن به مقاومت است.

راه مقاومت، شهادت است؛ انتقام خون شهيد را مي گيريم

سيد حسن نصرالله گفت: راه ما، راه شهادت و مقاومت است و ما آماده تقديم شهداي بيشتر هستيم. تلاش دشمنان براي تنش آلود نشان دادن مقاومت، خيالپردازي و رويا است.

دبير كل حزب الله لبنان ادامه داد:هنوز به مرحله اعلام بسيج عمومي نرسيده ايم و نشانه ها از آن حاكيست كه در آينده نيز نيازي به چنين اقداماتي نخواهد بود.

نصرالله تاكيد كرد:قاتلان دير يا زود مجازات خواهند شد، خون شهدايمان هدر نمي رود و اشخاصي كه برادرانمان را به شهادت رساندند، هرگز در امان نيستند.

سيد حسن نصرالله تصريح كرد، انتقام خون شهيد حسان اللقيس را در هر كجاي جهان كه باشند، مي گيريم.

بيانيه طرابلس به حزب الله اعلام جنگ داد

سيد حسن نصرالله دبير كل حزب الله لبنان بيانيه گروه 14 مارس به رياست "سعد حريري" نخست وزير سابق اين كشور را بيانيه اي خطرناك و بي سابقه دانست و گفت: بيانيه اي كه در طرابلس صادر شد، ما را تكفيري، انحصارطلب، عامل انفجارها و قاتل خواند.

نصرالله تصريح كرد: هدف از اعلاميه طرابلس، اعلام جنگ عليه حزب الله است. اما نبرد حزب الله با اسراييل است نه با دشمنان سياسي داخلي؛ البته حزب الله اجازه نمي دهد كسي با او بازي كند.

دبير كل حزب الله لبنان از طرف هاي سياسي لبناني خواست،"راهي براي بازگشت به آشتي باقي بگذارند".

در لبنان كسي بي طرف نيست

نصرالله درباره حوادث اخير در شهرهاي طرابلس و صيدا و حمله به نظاميان ارتش لبنان، گفت: كسي اجازه ندارد خطر تعدي به ارتش لبنان را كم اهميت جلوه دهد. ما از ارتش لبنان حمايت مي كنيم، چون تنها نهادي است كه همچنان از احترام و اتفاق نظر ملي برخورداراست و ما هميشه خواستار حمايت از تشكيلات نظامي، دورساختن آن از خطر و مخالف ابراز ترديد عليه آن هستيم.

دبير كل حزب الله لبنان ادامه داد: همچنان معتقد به ضرورت تشكيل "دولت وحدت ملي" هستيم و دعوت به "دولت بي طرف" را فريبكاري مي دانيم، چون در لبنان بي طرف وجود ندارد.

وي افزود: راه نجات لبنان در اين مرحله خطرناك، تشكيل دولت وحدت ملي است نه فرار به سوي تشكيل دولت بي طرف. به نظر من كسي در لبنان نمي خواهد در رياست جمهوري خلاء ايجاد شود.

سيد حسن نصرالله ادامه داد:حاكميت واقعي آن است كه رييس جمهور را بدون پذيرش فشارهاي خارجي انتخاب كنيم. ما با خلاء سياسي به طور قاطع مخالفيم و تمام تلاشمان را براي انتخاب رئيس جمهور در زمان مقرر به كار خواهيم گرفت.

نبرد سوريه، نبرد موجوديت است

دبيركل حزب الله لبنان جريان تكفيري در سوريه را نه تنها تهديدي براي اقليت ها بلكه براي همه دانست وگفت: رويدادهاي سوريه تهديدي براي ملت سوريه، لبنان، منطقه و مساله فلسطين است.

نصرالله تاكيد كرد: مرتبط دانستن تمام مشكلات به حضور حزب الله در سوريه غيرمنطقي است و فشارها تغييري در موضع حزب الله نسبت به سوريه ايجاد نمي كند، چون اين نبرد، نبرد موجوديت است.

وي تصريح كرد:شهداي ما شرف ما هستند، لذا هر كسي به آنها توهين كند، به شرفمان توهين كرده است.

سيد حسن نصرالله گفت:حضور ما در سوريه، مساله حكومت در لبنان يا تشكيل دولت نيست، بلكه موضوع عميق تر از آن است. به نظر مي رسد برخي به خاطر خشم، كينه و شكست مي خواهند كشور را به سوي انفجار سوق دهند. در اين ميان موضوعاتي جديد و خطرناك وجود دارد كه همه ما در اين مرحله بايد به آنها دقت كنيم.

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن