تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819228735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايستادگي در مقابل دشمن روح حسيني مي خواهد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ايستادگي در مقابل دشمن روح حسيني مي خواهد
نهاوند-خبرگزاري مهر: امام جمعه شهر نهاوند گفت: ايستادگي در مقابل دشمن روح حسيني مي خواهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام عباسعلي مغيثي ظهر امروز در خطبه هاي پرشكوه عبادي سياسي نماز جمعه شهر نهاوند در مصلي بزرگ امام خميني(ره) اظهار داشت: اين ملت، نظام و رهبري عزت و سربلندي و سعادت را از مكتب سرخ عاشور و قيام كربلا به ارث برده اند و در مقابل دشمنان هرگز سر سازش و تسليم نخواهند داشت.

مغيثي با اشاره به اينكه مذاكرات و روي خوش نشان دادن به دشمنان هيچ مشكل و گره اي را براي كشور حل نمي كند و فقط گستاخي و زياده خواهي آنان را افزايش مي دهد افزود: عهد شكني و پيمان شكني دولت آمريكا در تجربه اخير معاهده ژنو نشان مي دهد در مقابل زيادخواهي و باج خواهي دولت مستكبر و ظالم آمريكا فقط بايد با وحدت و يكپارچگي مقاومت و ايستادگي كرد.

وي گفت: وضع تحريم هاي و اضافه كردن 29 شركت و ارگان و شخصيت در ليست تحريم ها جديد بعد از توافق در معاهده ژنو نشان مي دهد دولت آمريكا قابل اعتماد و اطمينان نيست چون هميشه آمريكا خواهان زورگويي، شرارات و ظلم بر عليه مسلمانان است.

امام جمعه شهر نهاوند افزود: ملت ايران، مسئولين مختلف اجرايي و نظارتي كشور با محوريت و اطاعت از فرامين مقام معظم رهبري بر حق قانوني و مسلم خود در مواضع هسته اي و ديگر معاهدات بين المللي با تمام توان و قدرت ايستادگي خواهد كرد و ذره اي از آرمانها و ارزشهاي خود كوتاه نمي آيد.

حجت الاسلام عباسعلي مغيثي در ادامه با اشاره به ويران و نابود كردن تأسيسات زير بنايي و اقتصادي كشور سوريه توسط عوامل و مزدوران و تسليحات و سلاح هاي نظامي دولت هاي پليد آمريكا، عربستان سعودي و رزيم صهيونيستي گفت: اين ويراني ها و نابود كردن مراكز و تأسيسات زير بنايي كشور سوريه در حالي انجام مي گيرد كه همه طرفين درگير و دولت هاي كشورها ي جهان به اين نتيجه رسيده اند نابودي دولت اسد غير ممكن است.

هدف آمريكا و ديگر دشمنان اسلام از بين بردن توان دولت مقاومت سوريه است

مغيثي بيان داشت: هدف آمريكا و ديگر دشمنان اسلام از بين بردن توان دولت مقاومت سوريه است تا رضايت و خوشنودي رزيم صهيونيستي را فراهم كنند و از طرف امنيت و تدوام دولت غاصب اسرائيل را تضمين كنند.

وي با اشاره به ديدار اعضا شوراي انقلاب فرهنگي با مقام معظم رهبري در هفته گذشته اظهار داشت: مهمترين دغدغه و هشدار ايشان بحث جدي تهاجم فرهنگي دشمنان اسلام و قرآن است كه قصد دارند اخلاق، رفتار و كردار مردم و جوانان كشور را عوض كنند.

امام جمعه شهر نهاوند اظهار داشت: تهاجم به اعتقادات، مذهب و باورهاي ديني مردم و نهايتاً غلبه بر فرهنگ اسلامي عنوان كرد و افزود: امروز جهان غرب با هزينه هاي فراوان و استفاده از رسانه هاي متعدد در پي اين مهم است.

عباسعلي مغيثي دشمنان آگاه، دوستان جاهل و غفلت عقلا را سه عامل مهم در ترويج و اشاعه تفكر دشمنان در زمينه ترويج فرهنگ غلط غرب در جوامع اسلامي دانست و اظهار داشت: وظيفه ما قبل از هر چيز حضور به موقع در صحنه و هوشياري براي مقابله با اين تهاجم است.

مغيثي گفت: اصلاح فرهنگ بر اساس دين و براي دين، دخالت مردم در اصلاح فرهنگ به عنوان يكي عنصر اساسي و جايگزيني ارزش ها به جاي ضد ارزش ها از مهم ترين اصول در جهت تغيير و اصلاح فرهنگ يك جامعه است.

كد خبر: 2199500

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۱۵:۲۴

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن