تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813061790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقامات عراقي به شدت براي تامين امنيت مراسم اربعين تلاش مي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مقامات عراقي به شدت براي تامين امنيت مراسم اربعين تلاش مي كنند
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/29
00:04:49.05
نيروهاي امنيتي عراق تدابير امنيتي شديدي براي تامين امنيت برگزاري مراسم اربعين امام حسين (ع) اتخاذ كرده اند.
به گزارش شبكه تلويزيوني العراقيه، سازمان هاي امنيتي عراق از زائران امام حسين (ع) خواستند از مسيرهاي امن حركت كنند. اين در حاليست كه سازمان هاي امنيتي همچنان به استقرار عناصر اطلاعاتي خود بين زائران براي تامين بهتر امنيت آنها ادامه مي دهند.
در گزارش العراقيه در اين باره كه با پخش تصاويري از حرمت دسته هاي زائران به سمت كربلاي معلي همراه بود آمده است: سازمان هاي امنيتي عراق با اتخاذ تدابير مختلف از جمله حملات پيشگيرانه و نيز اجراي تدابيري در مسير زائران امام حسين (ع) مي كوشند امنيت آنها را تامين كنند. اين اقدامات بر اساس برنامه تهيه شده براي برگزاري موفقيت آميز مراسم اربعين امام حسين (ع) انجام مي شود.
يكي از مسئولان نيروهاي امنيتي عراق گفت: ديروز در ماموريت مشتركي با نيروي هوايي ارتش، يك كارگاه ساخت مواد منفجره و بمب را منهدم كرديم. چهار تن از تروريستها نيز كه در اين مركز بودند به هلاكت رسيدند. دو تروريست نيز در منطقه اي ديگر به هلاكت رسيدند.
در ادامه گزارش آمده است: گستردگي اين مراسم ميليوني ايجاب كرده است كه مسئولان عاليرتبه امنيتي شخصا اجراي برنامه هاي تهيه شده را زير نظر بگيرند. فعاليت هاي اطلاعاتي، تفتيش افراد و نصب دوربين هاي مراقبت و استقرار تجهيزات از جمله اقداماتي است كه با هدف تامين امنيت برگزاري مراسم اربعين انجام شده است.
گزارشگر ادامه داد: نيروهاي امنيتي زن نيز حضور گسترده اي در مسير حركت زائران دارند و براي جلوگيري از اقدامات تروريستي كه با استفاده از زنان صورت مي گيرد، اقدام به تفتيش زنان مي كنند. در همين حال فرماندهي عمليات بغداد از همه زائران خواست از مسيرهاي امن عبور كنند و از گروه هاي خدمات رساني معروف استفاده كنند و از دريافت غذا و آب از اماكن ناشناخته خودداري كنند و علاوه بر اين هرگونه مورد مشكوكي را گزارش كنند.
00:07:31.11

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن