تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819212258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايندگاني كه به دليل ترس از موقعيت سكوت كنند نفرين شهدا دامن گيرشان مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نمايندگاني كه به دليل ترس از موقعيت سكوت كنند نفرين شهدا دامن گيرشان مي شود
مشهد - خبرگزاري مهر: امام جمعه مشهد گفت: نمايندگاني كه به خطار ترس از موقعيت شان در برابر مشكلات سكوت مي كنند، نفرين شهدا و مردم دامن گيرشان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله احمد علم الهدي ظهر جمعه در جمع زائران و مجاوران رضوي خطاب به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: اگر به خاطر ترس از موقعيتتان خود را كنار بكشيد و كاري نكنيد نفرين شهدا و مردم دامن شما را خواهد گرفت.

امام جمعه مشهد با اشاره به وظيفه نمايندگان در حل مسائل و مشكلات كشور گفت: مردم اين نماينده ها را فرستادند مجلس و اجراي رهنمودي هاي رهبري را از مجلس مي خواهند و اين طور نيست كه نمايندگان كناري بنشينند و اگر مشكلي براي كشور پيش بيايد بگويند ما نبوديم، اين دولت بود كه اين كار را انجام داد، نمايندگان بدانند اگر مشكلي پيش مي آيد مردم از چشم آنها خواهند ديد.

آيت الله علم الهدي بيان كرد: دشمن از هر بستري براي دشمن اش مي خواهد استفاده كند و در اين راه از دو مسئله استفاده مي كند، يكي اينكه مي خواهد ما را تا مي تواند سركوب كند و ديگري اينكه ما را ضعيف و ذليل كند.

وي تصريح كرد: آمريكا امروز مي خواهد تا حد از بين رفتن ما دشمن اش را انجام دهد و تا آنجا كه مي تواند ما را ذليل و ضعيف نشان دهد.

امام جمعه مشهد گفت: بنده به وزير خارجه گفتم ما تجربه 60 ساله دشمني آمريكا را با ملتمان داريم و بايد حواسمان باشد كه به آمريكايي ها دل نبديم.

آيت الله علم الهدي تصريح كرد: ما نبايد به اين اميد باشيم كه اينها تحريم ها را بردارند كه باعث ايجاد گشايش اقتصادي شود، بلكه ما بايد با تكيه بر قدرت خودمان اثر تحريم ها را از بين ببريم.

وي با اشاره به توافق هسته اي ايران با 5+1 گفت: مگر از اين توافق چقدر گذشته كه آمريكايي ها بلافاصله چند شركت ايراني را تحريم كردند و اين كار را بر گردن كنگره آمريكا مي اندازند، در حالي كه وزارت خزانه داري متعلق به دولت آمريكا است نه كنگره.

امام جمعه مشهد اظهار كرد: نبايد به سياه و سفيد و قد كوتاه و بلندش نگاه كنيم همان طوري كه رهبري فرموده اند زير اين دستكش مخملي آمريكا در يك پنجه چدني و آهني قرار دارد.

آيت الله علم الهدي با اشاره به سخن ديگري از مقام معظم رهبري گفت: همانطور كه ايشان فرمودند مذاكره با آمريكا راهگشا نخواهد بود، چرا كه آنها عهد شكن هستند و مذاكره با اينان مشكلي را حل نمي كند.

وي ضمن تسليت ايام عزاداري صفر و شهادت امام رضا(ع) گفت: گاهي اوقات اگر انسان تعمقي در مسائل اهل بيت بكنند، مي بيند مصيبت هاي خيلي فجيعي بر آنها وارد شده است، شما در مسائل شهادت امام رضا(ع) شنيده ايد كه جگر ايشان را پاره پاره كردند و تا ظهر پيكر ايشان را مردم بر روي دستشان تشيع كردند اما اصل قضيه اين نيست شايد هيچ شهادتي به اندازه شهادت امام رضا(ع) فجيع نباشد.

امام جمعه مشهد گفت: شهادت امام رضا(ع) از سال 202 هجري تا اواسط 203 هجري طول كشيد، درست از همان زماني كه ماموران مامون ايشان را از مدينه به مقصد توس بيرون آوردند.

آيت الله علم الهدي بيان كرد: مامون رذالتش خيلي شديد بود، اينكه ما در اين قضيه عبرت مي گيريم براي زندگي امروز مان است، زيرا دشمن هيچگاه از دشمني اش بر نمي گردد، دشمن در هيچ قرارداد و معاهده اي دست از دشمني اش بر نمي دارد و ذره اي از دشمني اش پايين نمي آيد بلكه هر چقدر در برابر دشمن پايين بيايم او در كارش اصرار بيشتري مي ورزد.

كد خبر: 2199396

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۱۳:۰۲

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن