تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805047333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قصد داريم ركورد پيروز نشدن در قم را بشكنيم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: قصد داريم ركورد پيروز نشدن در قم را بشكنيم
مربي تيم فوتبال استقلال گفت: در بازي با صباي قم، هدف ما كسب پيروزي است و مي‌خواهيم ركورد پيروز نشدن در قم را بشكنيم.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مجيد صالح در نشست خبري پيش از ديدار تيم‌هاي صباي قم و استقلال با عذرخواهي از خبرنگاران به دليل عدم حضور امير قلعه نويي در اين جلسه، اظهار كرد: اين مسابقه براي هر دو تيم حساس است زيرا ما مي‌خواهيم در كورس قهرماني بمانيم و صبايي‌ها هم در چند بازي اخير پيروز نشده‌اند و مي‌دانيم كه صبا تيم شايسته‌اي است اما فقط براي كسب سه امتياز به ميدان مي‌رويم و اميدوارم تيمي پيروز باشد كه شايسته برد باشد.

وي درباره اينكه استقلال تاكنون در هرگز در قم پيروز نشده، گفت: استقلال سال گذشته هم در اصفهان و در حالي كه سال‌ها نتوانسته بود سپاهان را در شهر خودش شكست دهد، بازي را به سود خود پايان داد و بدين ترتيب ما در بازي فردا تلاش مي‌كنيم به اين ركورد صبا پايان دهيم و پيروزي را به دست آوريم.

مربي تيم فوتبال استقلال در مورد زيبا بازي نكردن استقلال بيان كرد: دنبال توجيه براي زيبا بازي نكردنمان نيستم اما براي اين موضوع دلايلي وجود دارد، سال قبل ليگ بر‌تر 20 ارديبهشت تمام شد اما استقلال تا سوم خرداد درگير بازي در ليگ قهرمانان آسيا بود و بلافاصله بعد از آن بازيكنان كليدي‌اش را در اختيار تيم ملي قرار داد كه آخرين بازي تيم ملي 24 خرداد انجام شد در حالي كه در تا آن تاريخ بيسياري از تيم‌ها دوره آماده سازي خود را انجام داده بودند.

صالح افزود: پس از بازگشت بازيكنان از همراهي تيم ملي، ما نمي‌توانستيم آن‌ها را به تمرينات استقلال فرا بخوانيم زيرا نياز به استراحت داشتند و اگر استراحت نمي‌كردند دچار فرسودگي و آسيب ديدگي مي‌شدند چنان كه جواد نكونام و آندرانيك تيموريان را تنها 7 جلسه تمريني پيش از آغاز فصل در اختيار داشتيم كه ارزشمند‌ترين دوره تمريني را كه دوره 8 هفته‌اي بدنسازي بود از دست داديم.

وي ابراز كرد: قلعه نويي هم بارها گفته كه با شرايط مورد نظر و آرماني فاصله داريم و فشردگي بازي‌ها و مصدوميت‌هاي متوالي موجب شده هيچ وقت تيم را كامل كنار هم نداشته باشيم حتي در بازي با سايپا در كرج فقط 12 بازيكن داشتيم.

مربي استقلال درباره مشكلات مالي استقلال خاطرنشان كرد: مشكلات مالي تيم همچنان پابرجاست و وزارت ورزش قراري با استقلال و پرسپوليس دارد و بخشي از بودجه ما طبق تصويب مجلس بايد از منابع دولتي تامين شود اما‌‌ همان بودجه دولتي به مجموعه تزريق نمي‌شود و با اين هزينه‌هاي گزاف باشگاه‌ها، مشكلات دوچندان مي‌شود و بايد بگويم ما بهترين نفرات را در مجموعه استقلال داريم كه با اين مشكلات به كار خود ادامه مي‌دهند و در برد، باخت و مساوي برخورد يكساني با آن‌ها مي‌شود حتي خود من 40 درصد از قرار داد فصل قبلم را نگرفته‌ام و ليگ ما فقط اسمش حرفه‌اي است اما نشاني از حرفه‌اي‌گري نيست.

مجيد صالح گفت: مي‌دانيم كه بايد بهتر بازي كنيم و يكي از دلايلي كه تماشاگران از ما فاصله گرفته‌اند به زيبا بازي كردن تيم مربوط مي‌شود اما بخش پشتيباني تيم هم خيلي مهم است.

وي درباره قهر جي لويد ساموئل عنوان كرد: ساموئل با قلعه نويي صحبت كرد و خود قلعه نويي براي حل مشكلات ساموئل با آقاي نظري جويباري ارتباط برقرار كرد اما اگر شكايتي صورت گرفته به دليل نوع نگاه بازيكنان خارجي و مسائل حرفه‌اي است و اميدوارم مشكل ساموئل و همه ما حل شود.

مربي استقلال در مورد چالش باشگاه‌ها و تيم ملي بر سر حضور ملي پوشان در ليگ قهرمانان آسيا تصريح كرد: مشكل باشگاه‌ها و تيم ملي با گفتگو حل مي‌شود اما بايد توجه كنيم ما نبايد زنگ تفريح تيم‌هاي عربي و تيم‌هايي از كشوري كه اسم مجعول روي ليگش مي‌گذارد باشيم و همان‌هايي كه مي‌گويند تيم ملي كار سختي دارد و بايد با تيم ملي همه جوره همكاري كرد‌‌ همان افراد از ما توقع دارندو در مجموع تمام جامعه ورزش در صورت كسب نتايج ضعيف در برابر چند تيم عربي آزرده خاطر مي‌شوند./س

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن