تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802751350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل باشگاه پاس همدان خبر دادجلسه دلگرم‌كننده استاندار براي ادامه كار پاس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل باشگاه پاس همدان خبر دادجلسه دلگرم‌كننده استاندار براي ادامه كار پاس
مديرعامل باشگاه پاس همدان از برگزاري دومين جلسه با استاندار همدان براي رفع مشكلات تيم پاس خبر داد.


عبدالحميد رمضاني در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري فارس همدان اظهار داشت: در طول يك ماه دومين جلسه براي حل مشكلات برگزار شد و اين دقت و پيگيري محمدناصر نيكبخت مايه دلگرمي دست‌اندركاران باشگاه پاس است.

وي افزود: استاندار همدان از روزي كه به استان آمدند طي مصاحبه‌هاي فراوان اين موضوع را بيان داشتند كه پاس و آينده اين باشگاه براي مجموعه مديريتي استان از اهميت بالايي برخوردار است.

مديرعامل باشگاه پاس همدان اضافه كرد: جلسه امروز با حضور سيدعبدي افتخاري مديركل ورزش و جوانان برگزار شد و نتيجه و خروجي دلگرم‌كننده‌اي داشت تا در اين فرصت بسيار كم تا پايان نقل و انتقالات نيم‌فصل، بتوانيم تيم را تقويت كنيم.

به گفته وي؛ اينكه استاندار همدان مجموعه مديريت استان را به فوتبال ايران بدهكار مي‌دادند و بايد براي صعود و بازگشت به ليگ برتر تلاش جمعي داشته باشيم بسيار قابل تقدير است.

رمضاني در مورد مشكلات تعليق و بدهي 2 ميلياردي اين باشگاه ابراز داشت: در اين جلسه قرار شد استاندار همدان شخصاً نامه‌اي به علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ارسال كنند و براي تسويه بدهي 2 ميلياردي ادوار گذشته باشگاه پاس تضمين داده شد تا اين تيم از حالت تعليق خارج شود.

وي ادامه داد: بدهي‌هاي چند ميلياردي در دو سال اخير توان كادر مديريتي را گرفته به طوري كه تمركز ما به جاي توجه به مسائل جاري باشگاه و تيم فوتبال بزرگسالان بيشتر به حواشي و طلبكاران بود.

مديرعامل باشگاه پاس همدان در مورد وضعيت نقل و انتقالات تيمش عنوان كرد: براي تقويت تيم، چند بازيكن خوب را در نظر گرفته‌ايم اما متأسفانه به دليل تعليق نتوانستيم تا امروز به صورت رسمي وارد مذاكره شويم.

وي گفت: با همه مشكلات پيش رو در دور رفت، نتايج نسبتاً خوبي گرفتيم اما اين امتياز براي تيم مدعي به صعود اصلاً خوب نيست.

رمضاني ادامه داد: شك نداريم با تقويت تاكتيكي تيم از نظر اضافه شدن بازيكنان جديد و همچنين تزريق بودجه مشكلات مالي هم رفع شود.

وي در مورد پرداخت پول به باشگاه توسط استاندار همدان تصريح كرد: استاندار از همان روزهاي اول آمدنش به همدان، به شدت پيگيري مسائل مختلف به خصوص مسائل مالي باشگاه بود كه در اين جلسه قرار شد تا قبل از شروع دور برگشت مبالغي در اختيار قرار گيرد.

مديرعامل باشگاه پس همدان با بيان اينكه در اين جلسه پيشنهاداتي در مورد تركيب جديد اعضاي هيئت مديره مطرح شد يادآور شد: قرار شد به زودي تركيب جديد اعضاي حقيقي و حقوقي هيئت مديره معرفي شود.

وي گفت: همچنين مقرر شد بعد از اعلام رسمي جلسات هيئت مديره به صورت منظم برگزار شود تا مسائل پيش‌آمده در يك سال اخير، دوباره براي باشگاه پاس به وجود نيايد.

رمضاني با اشاره به اردوي آماده‌سازي تيم پاس در اصفهان خاطرنشان كرد: قرار بود اردوي 10 روزه‌اي را در جزيره كيش برگزار كنيم اما متأسفانه به دليل مشكلاتي، اين اردو در اصفهان و مجتمع ورزشي هوانيروز اين شهر در حال انجام است.

وي افزود: دو بازي تداركاتي در اصفهان در نظر گرفته شده كه اميدواريم خروجي آن باعث شود تا تيم پاس با آمادگي بهتر و بيشتري در دور برگشت وارد مسابقات شود.

تيم فوتبال پاس همدان تا پايان دور رفت با 14 امتياز و به دليل تفاضل بدتر در رده نهم جدول رده‌بندي گروه دوم ليگ دسته يك قرار گرفته است.

در چارچوب نخستين هفته دور برگشت جام آزادگان تيم فوتبال پاس همدان بايد روز شنبه هفتم دي ماه از ساعت 14 در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف تيم ابومسلم خواهد رفت.

انتهاي پيام/89020/ي40

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن