تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821233995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كرمان هميشه مانند ستاره اي در تاريخ ايران درخشيده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: كرمان هميشه مانند ستاره اي در تاريخ ايران درخشيده است
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: كرمان در تاريخ ايران هميشه مثل ستاره‌اي درخشيده و همواره يكي از سنگرهاي نفوذ ناپذير ايران‌ زمين بوده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران كرمان، آيت الله هاشمي رفسنجاني در ديدار مردم كرمان در مصلاي امام علي(ع) اين شهر، با تجليل از مردم هميشه در صحنه و انقلابي استان كرمان، خاطرنشان كرد: لشكر 41 ثارالله استان كرمان در دوران دفاع مقدس با ايثارگري و شهامت رزمندگان، هميشه خط ‌شكن بود و سرمايه‌اي براي حفظ قداست استان كرمان است.

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام همچنين با اشاره به درپيش بودن سالگرد زلزله دلخراش بم گفت: پس از گذشت 10 سال از حادثه زلزله دلخراش در بم، آنگونه كه بايد بم ساخته شود، نساخته‌ايم، البته تلاشهاي زيادي در بم شده است و مردم هم تلاش كردند و در سفري كه سال گذشته به بم داشتم، مشاهده كردم كه بم روي پاي خودش ايستاده است.

آيت الله هاشمي رفسنجاني افزود: ديداري را چند هفته قبل در تهران با جمعي از مردم بم داشتم و از من خواسته شد تا به شهرستان بم سفر كنم، اما به علت فراواني برنامه‌ها در رفسنجان و كرمان سعادت نصيبم نشد.

وي در بخش ديگري از سخنانش با تجليل از شخصيت آيت الله سيد يحيي جعفري، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمان، افزود: ايشان فردي متعادل و منطقي است ، اهل افراط و تفريط نيست و وارد دعواهاي جناحي و حزبي نمي‌شود.

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام همچنين با تاكيد بر ضرورت حفظ وحدت در جامعه تصريح كرد: مسئولان در بعضي موارد با يكديگر اختلاف نظر دارند ولي نزاع و درگيري مذموم است و قرآن كريم اين موضوع را با صراحت منع و بيان كرده است اگر نزاع كنيد، دچار سستي و گمراهي خواهيد شد.

آيت الله هاشمي رفسنجاني تاكيد كرد: نزاع رخنه اي براي حضور دشمنان به منظور ضعيف كردن امت و هدر دادن فرصت ها و گرفتن وقت گرانبهاي مردم است.

وي افزود: اميدواريم افرادي كه تحزب را انتخاب كرده اند به عنوان روشنفكران جامعه، بحث‌هاي خود را در حيطه ادب انساني و اسلامي و مصلحت نظام به صورت دوستانه مطرح كنند زيرا اگر اتحاد در كشور حفظ شود، رژيمي مانند اسرائيل جرات نمي كند ايران اسلامي را تهديد كند.

آيت الله هاشمي رفسنجاني با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري درباره حفظ وحدت و پرهيز از افراط و تفريط افزود: بايد سعي كنيم در كشور فضاي نزاع و درگيري را كنار گذاشته و به عقايد يكديگر احترام بگذاريم و اجازه ندهيم كه استعمارگران از اين اختلافات به نفع خودشان، سوء استفاده كنند.

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اگر دلمان براي اسلام و كشورمان مي‌سوزد، بايد از نزاع‌ها دوري كنيم زيرا آمريكايي ها و صهيونيست‌ها قصد دارند تا دنياي اسلام متحد نباشد به همين دليل بين مسلمانان تفرقه افكني مي كنند.

آيت الله هاشمي رفسنجاني يادآور شد: لابي‌هاي صهيونيستي و آمريكايي، اوباما را تحت فشار قرار دادند و او نيز به خاطر ضعفي كه از خود نشان داد، تحريم‌هاي جديدي بر عليه ايران اعمال كرد اما مذاكره كنندگان ما آنقدر مقاوم هستند كه جلسه مذاكره را برهم زدند، برگشتند ايران و گفتند آمريكا خلاف كرده و تعهدش را زير پا گذاشته است.

وي افزود: وزير امور خارجه آمريكا در صحبت تلفني با وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران، درخواست كرده تا مذاكرات ادامه يابد و آمريكا مسئله اخير را جبران مي كند.

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام همچنين با اشاره به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: بحث وحدت حوزه و دانشگاه براي ما بسيار مهم است ولي متاسفانه از اوايل انقلاب، شياطيني در داخل و خارج كشور سعي كردند تا بين حوزه و دانشگاه فاصله بياندازند كه متاسفانه اين توطئه ها امروز هم ادامه دارد./س

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن