تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801560525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز اردوي تيم ملي جوانان ووشو


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: آغاز اردوي تيم ملي جوانان ووشو
اردوي تيم‌هاي ملي جوانان ووشو براي حضور در رقابت‌هاي قهرماني جوانان جام تركيه از يكشنبه يك دي ماه در آكادمي ووشو واقع در مجموعه ورزشي آزادي برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اردوي تيم‌هاي ملي جوانان ووشو در سه رده سني نونهالان، نوجوانان و جوانان و در دو بخش تالو و ساندا از يكشنبه يكم دي ماه در آكادمي ووشو برگزار مي‌شود.

لازم به ذكر است برترين‌هاي رقابت‌هاي قهرماني كشور جوانان به اين اردو براي حضور در مسابقات جهاني جوانان تركيه دعوت شده‌اند كه در اولين مرحله اردو با برگزاري مسابقه انتخابي تعداد محدودي در اين اردو باقي مي‌مانند.

شايان ذكر است، در بخش ساندا 32 سانداكار جوان در 8 وزن به اردو دعوت شدند كه پس از رقابت انتخابي فقط 16 نفر در اولين اردوي اعزامي به مسابقات جهاني باقي مي‌مانند.

همچنين در بخش تالو نيز 50 تالو كار در سه رده سني نونهال، نوجوان و جوان حضور دارند كه پس از رقابت انتخابي در اولين مرحله اردو بيشتر آنان حذف شد و فقط 9 تا 10 تالوكار در اردو باقي مي‌مانند.

لازم به ذكر است: سهميه ايران و ساير كشورهاي حاضر در مسابقات جهاني جوانان تركيه در بخش تالو 6 نفر در سه رده سني و در ساندا نيز 5 نفر و فقط در رده سني جوانان است.

گفتني است: پنجمين دوره مسابقات ووشو قهرماني جوانان جهان از 20 تا 27 اسفندماه در آنتاليا برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن