تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرانس24: پوتين در كنفرانس سالانه خود با رسانه ها خبرهاي غافلگير كننده اي را اعلام كرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: فرانس24: پوتين در كنفرانس سالانه خود با رسانه ها خبرهاي غافلگير كننده اي را اعلام كرد
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/28
00:03:11.19
خبرنگار شبكه تلويزيوني فرانس24 در مسكو گفت ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه در كنفرانس سالانه اش با خبرنگاران خبرهاي غافلگير كننده اي را اعلام كرد و ظاهرا همه تلاش خود را به كار گرفته تا تنشهاي خارجي با روسيه را در آستانه بازيهاي المپيك كاهش دهد.
زنيا بولشاكووا خبرنگار اين شبكه افزود پرونده هاي مهم در كنفرانس چندين ساعته ولاديمير پوتين با حضور خبرنگاران مطرح شده است.
اوكراين از نخستين مسائلي بود كه پوتين آن را مطرح كرد و گفت روسيه به دنبال خريدن اوكراين نيست و به دنبال هيچ امتياز گيري از كي يف نيست. وي گفته است:« اوكراين كشوري برادر است و ما بايد مطابق با رفتار دو برادر با هم رفتار و از ملت اوكراين حمايت كنيم.» وي همچنين تاكيد كرده است به دنبال آزار اتحاديه اروپا نيست بلكه مي خواهد از اقتصاد اوكراين و اقتصاد روسيه محافظت كند.
اين خبرنگار ادامه داد مطرح شدن احتمال استقرار موشكهاي هسته اي روسيه در منطقه كالينينگراد باعث نگراني شديد مسئولان اروپايي شده بود.
ولاديمير پوتين اين خبر را تكذيب كرد و گفت :«ما چنين تصميمي نگرفته ايم اما اگر تحريك آميزي عليه روسيه صورت گيرد، تدابير لازم را به كار خواهد گرفت.»
پوتين همچنين درباره ارزشهاي اخلاقي در روسيه گفت:« خطوط سياسي روسيه از اين پس سياستهاي محافظه كارانه خواهد بود». او مي خواهد از ارزشهاي روسي دفاع كند و از روسيه در برابر برخي به اصطلاح ارزشهاي غربي حمايت كند. مقصود او مبارزه با انجمنهاي دفاع از حقوق همجنس بازان بود. او تاكيد كرده است طبيعي نيست كه غرب بخواهد سبك زندگي خود را بر روسيه تحميل كند .
زنيا بولشاكووا درباره سئوالي ديگر از پوتين در خصوص جانشيني وي گفت يكي از خبرنگاران از او پرسيد كداميك از سياستمداران كنوني روسيه مي توانند احيانا رئيس جمهور روسيه باشند. وي گفت احترام زيادي براي گنادي زيوگانوف كمونيست و ولاديمير ژيرينووسكي ملي گراي افراطي قائل است. اما در خصوص جانشيني اش ، از هيچ فردي نام نبرد و گفت :«فعلا حرفي در اين باره ندارم». او شركت دوباره در انتخابات را در سال 2018 منتفي ندانسته است.
اين خبرنگار درباره عفو ميخاييل خودوركوفسكي سرمايه دار سابق روس نيز گفت پوتين تاكيد كرد همواره منتظر درخواست عفو خودوركووسكي بوده است. اين درحالي است كه خودوركوفسكي همواره پيش از آن از مطرح كردن خواسته اش سر باز مي زد. پوتين گفته است اين درخواست در نامه اي مطرح شده است. به گفته پوتين اين درخواست به كرملين فرستاده شده است. ميخاييل خودوركوفسكي از ده سال پيش در زندان به سر مي برد و به گفته پوتين اين زمان براي مجازات او كافي است. مادر خودوركوفسكي بيمار است و رئيس جمهور تاكيد كرد او عفو خواهد شد.
خبرنگار فرانس بيست و چهار ادامه داد اين خبري غافلگير كننده به نظر مي رسد زيرا در قانون عفو عمومي كه روز گذشته به تصويب رسيد صحبت از عفو خودوركوفسكي نبود. به نظر مي رسد پوتين در آستانه بازيهاي المپيك زمستاني به دنبال آرام كردن اوضاع است . پيش از آن وي خبر عفو فعالان صلح سبز را اعلام كرده بود.
00:04:51.04

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن