تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803485734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سياست دانشگاه بوعلي كاهش رشته هاي كارشناسي و بها دادن به رشته هاي كارشناسي ارشد و دكتراست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سياست دانشگاه بوعلي كاهش رشته هاي كارشناسي و بها دادن به رشته هاي كارشناسي ارشد و دكتراست
همدان- خبرگزاري مهر: رئيس دانشگاه بوعلي سينا با بيان اينكه سياست دانشگاه بوعلي سينا كاهش رشته هاي كارشناسي و بها دادن به رشته هاي كارشناسي ارشد و دكتراست، گفت: دانشگاه بوعلي بايد به عنوان نماد علمي كشور فقط در رشته هاي كارشناسي ارشد و دكتري دانشجو بپذيرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علي زلفي گل ظهر پنج شنبه در سمينار رويكردهاي نوين در سياست توسعه شهري كه در سالن شهيد چمران دانشگاه بوعلي برگزار شد با بيان اينكه در دنياي جديد كه دانش منجر به ثروت، قدرت و امنيت مي شود طبيعي است كه دانش شهر سازي نيز در راستاي رسيدن به قدرت، ثروت و امنيت مهم باشد، بيان كرد: مقطع كارشناسي ارشد و دكتري رشته شهر سازي در دانشگاه بوعلي در حال تكميل شدن است.

وي با بيان اينكه قرار است كه رشته هاي كارشناسي را در دانشگاه بوعلي رشد ندهيم، بيان كرد: دانشگاه بوعلي بايد به عنوان نماد علمي كشور فقط رشته هاي كارشناسي ارشد و دكتري دانشجو بپذيرد.

رئيس دانشگاه بوعلي سينا با بيان اينكه وقتي به خارج از كشور سفر مي كنيم مي بينيم كه شهرهاي جديد براساس دانش شهر سازي شكل گرفته و وقتي محاسبه مي كنيم در مي يابيم كه مشكل جدي در شهرهاي ايران وجود دارد، ابراز داشت: يكي از جديدترين شهر هاي ساخته شده، شهري در مالزي است.

زلفي گل با بيان اينكه در كوچه هاي شهر همدان ارتفاعات آنچناني ساخته شده است، افزود: اين موضوع باعث آسيب رساندن به روح و روان مردم مي شود.

وي با بيان اينكه بهتر است در شهرداري ها از تخصص دانشمندان استفاده شود تا مردم در رفاه بيشتري باشند، عنوان كرد: اكنون كه رشته طراحي شهري در همدان وجود دارد مسئولان بايد از پايان نامه هاي دانشجويان كارشناسي ارشد و دكتري حمايت كنند تا رشته شهر سازي از رشته هايي باشد كه تحقيقات آن الگو قرار مي گيرد و به سمت نيازهاي كشور سوق پيدا مي كند.

ورودي هاي شهر همدان درشان اين شهر نيست

عضو شوراي اسلامي شهر همدان نيز با بيان اينكه ورودي هاي شهر همدان با توجه به اينكه همدان پايتخت تاريخ و تمدن كشور و نخستين نقطه مدنيت است اصلا مناسب و درشان شهر همدان نيست، اظهار داشت: بايد تدبيري انديشده شود تا رودي شهر همدان در شان شهر ساماندهي شود.

ابراهيم مولوي با بيان اينكه امروز سيما و منظر شهر همدان از نظر ديد معمارانه بد منظر و به هم ريخته است، ادامه داد: امروزه در مناطقي بلند مرتبه سازي اتفاق افتاده كه منظر شهر را زشت مي كند و بايد مشخص شود در كدام منطقه از شهر بلند مرتبه سازي انجام شود.

وي با بيان اينكه دارا بودن پتانسيل هاي بالقوه براساس نيازها و ضرورت هاي موجود موضوع مرمت شهري را به عنوان يك ضرورت مطرح مي كند، ادامه داد: دو هزار و 500 هكتار از بافت شهر همدان را سكونت گاه هاي غير رسمي و بافت هاي فرسوده تشكيل مي دهد.

عضو شوراي اسلامي شهر همدان با بيان اينكه بافت تاريخي ازرشمند، بافت تاريخي قابل نگهدار و بافت فرسوده شهري، انواع بافت معماري شهري است، ادامه داد: بايد بافت فرسوده شهري براي زندگي مدني و با فرهنگ شهر نشيني امروز احيا شود.

مولوي با بيان اينكه خانه ها و بافت هاي ارزشمند بايد تكميل شود، بيان كرد: مي توان از اين فضا ها براي مهمانسراها، فرهنگ سرا ها و غيره استفاده كرد.

عضو شوراي اسلامي شهر همدان با بيان اينكه سرمايه گذاران بايد ايفاگر نقش خود باشند، ابراز داشت: عنصر مردم به لحاظ حجم بالاي كار از اهميت بالايي برخوردار است.

كد خبر: 2199013

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۸ - ۱۶:۱۰

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن