تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819561183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ حفظ ياد شهدا در جامعه نهادينه شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ حفظ ياد شهدا در جامعه نهادينه شود
بابل - خبرگزاري مهر: امام جمعه بابل بر لزوم نهادينه سازي فرهنگ حفظ و ياد شهدا در جامعه تاكيد كرد و گفت: تجليل از شهيد نبايد به فراموشي سپرده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحاني ظهر پنجشنبه در يادواره 400 شهيد روحاني مازندران در مدرسه فيضه بابل اظهار داشت : اين يادواره در مقايسه با ساير يادواره از شرافت ويژه اي برخوردار است چون ريشه در دو عامل مهم دارد يكي تجليل از ياد شهدا تا به دست فراموشي سپرده نشود واين فرهنگ در جامعه ماندگار شود.

وي تصريح كرد: دوم اينكه اين روحانيان شهيد ، گذشته از حضور در جنگ ،كار تبليغي وديني انجام مي دادند و كارهاي فرهنگي جبهه را به عهده داشتند.

وي گفت: روحانيان با قال الصادق وقال الباقر رزمندگان را تشويق به دفاع از دين واسلام مي نمودند وخود نيز جلوتر از آنها در صحنه دفاع حضور داشتند.

روحاني گفت: روحانيان ما اين درس را از امام خود فرا گرفتند واز ابتدا رسالت تا دفاع مقدس زمينه سربلندي نظام را فراهم كردند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كربلانيز از رونمايي و چاپ هشت كتاب از زندگي و آثارشهدا درحاشيه اجلاسيه شهدا مازندران خبرداد و افزود: برگزاري يادواره شهدا طلاب روحاني مازندران در مشهد با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران حجت الاسلام طبرسي، يادواره روحانيان مازندران در قم، يادواره هاي مختلف در شهرستانهاي مازندران، ديدار از خانواده شهدا روحاني،رونمايي از هشت كتار از آثار شهدا از اقدامات مهم صورت گرفته در اجلاسيه شهداء اخير مازندران بود.

مختار نظري گفت: گرچه اين يادواره بسيار با شكوه برگزار شد اما هنوز ظرفيت بيشتر ي براي تكريم شهداي روحاني در مازندران وجود دارد.

وي با اشاره به اينكه شهرستان بابل 90 طلبه شهيد تقديم اسلام كرده بيان داشت: طلاب بيش از 20 مليت در اين يادواره حضور دارند.

به گزارش مهر: در حاشيه اين يادواره مراسم عمامه زني براي هفت طلبه ،رونمايي از چند كتاب دفاع مقس وآثار شهدا و نمايشگاه عكس برگزار شد.

كد خبر: 2199041

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۸ - ۱۵:۰۷

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن