تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819366593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كميسيون اروپا تحقيقاتي را عليه هفت باشگاه فوتبال اسپانيايي آغاز كرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: كميسيون اروپا تحقيقاتي را عليه هفت باشگاه فوتبال اسپانيايي آغاز كرد
تهران / واحد مركزي خبر / ورزشي 1392/09/28
00:12:21.07
كميسيون اروپا تحقيقاتي را عليه هفت باشگاه فوتبال اسپانيا از جمله رئال مادريد و بارسلونا در خصوص دريافت كمك غيرقانوني از دولت مادريد، آغاز كرد.
به گزارش شبكه تلويزيوني يورونيوز، كميسيون اروپا به اين باشگاهها مظنون است از مزاياي مالياتي ويژه استفاده كرده اند، به تخلف در ساخت و ساز و دريافت وام هاي بدون وثيقه با ضمانت دولت روي آورده اند.
خواكيم المونيا كميسر اروپا در امور رقابت گفت شركتهايي كه مشكل مالي داشته باشند مي توانند كمك دولتي دريافت كنند اما در اين موارد خاص بايد به جزييات تحقيقات بنگريم و سپس تصميم نهايي خود را بگيريم. تصميمات نهايي مطابق با كمك هاي دولتي گرفته خواهدشد.
كميسيون اروپا از باشگاههاي رئال مادريد، بارسلونا، آتلتيكو بيلبائو و اوساسونا انتقاد دارد از جايگاه خاص مالياتي خود سوء استفاده كرده اند تا ماليات كمتري بپردازند. اين چهار باشگاه در جايگاه قانوني انجمن ورزشي غيرتجاري قرار دارند در حالي ديگر باشگاههاي لاليگا به شركتهاي سهامي تبديل شده اند.
يكي ديگر از نكاتي كه در اين پرونده بررسي مي شود، فروش زمين تمرين رئال مادريد به شهرداري اين شهر است كه باشگاه رئال از فروش آن سود چشمگيري به دست آورده است.
نحوه كمكهاي دولتي به اين باشگاه يا به صورت معافيتهاي مالياتي بوده يا دربرخي موارد كمك نقدي شامل حال باشگاهها بوده است.
كميسيون اروپا مي گويد باشگاههاي حرفه اي فوتبال بايد مسائل اقتصادي خود را با استفاده از منافع خود مديريت كنند و اين مديريت نبايد از جيب ماليات دهندگان صورت گيرد.
00:13:59.07

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن