تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818843591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صالحي: ذخيره سازي اورانيوم 20درصد براي سال‌هاي آينده انجام شده است/ تمايل آيت‌الله نوري همداني براي بازديد از مراكز هسته‌اي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: صالحي: ذخيره سازي اورانيوم 20درصد براي سال‌هاي آينده انجام شده است/ تمايل آيت‌الله نوري همداني براي بازديد از مراكز هسته‌اي
رييس سازمان انرژي اتمي گفت: ذخيره سازي اورانيوم 20درصد براي سال‌هاي آينده انجام شده است و در اين زمينه نگراني نداريم.
به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، علي اكبر صالحي امروز (پنجشنبه، 28 آذر) در ديدار با آيت الله نوري همداني از مراجع تقليد گفت: ذخيره سازي اورانيوم 20درصد براي سال‌هاي آينده انجام شده است و در اين زمينه نگراني نداريم.

وي با بيان اينكه توافقنامه ژنو خوب و حافظ حقوق هسته‌اي كشور است افزود: اين توافقنامه مبتني بر حقوق هسته‌اي مسلم ايران و اساسنامه آژانس بين المللي انرژي اتمي و ان پي تي است.

صالحي گفت: امكان غني سازي 20 درصد در صورت اتمام سوخت راكتور تهران فراهم است و در كمترين زمان ممكن سوخت مورد نياز خود را توليد مي‌كنيم.

وي نگراني غرب از غني سازي 90 درصد اورانيوم را بي‌مورد دانست و افزود: فتواي رهبر معظم انقلاب مبني بر تحريم ساخت، نگهداري و استفاده از سلاح هسته اي مدنظر است.

صالحي با تاكيد بر ضرورت هوشياري در تعامل با طرف غربي كشور ايران را كشوري مقتدر ناميد كه به دنبال تعامل با جامعه جهاني است.

وي با اشاره به خواست غربي‌ها براي تعطيلي راكتور آب سنگين اراك و جايگزيني يك راكتور آب سبك، گفت: ما از اين دستاورد مهم نگذشتيم و قصد هم نداريم آن را از دست بدهيم.

رييس سازمان انرژي اتمي با اشاره به وجود يك وضعيت آرماني و يك وضعيت موجود در مساله توافق با پنج بعلاوه يك گفت: اگر آنها حسن نيت نشان م‌ دادند و كار توافق بر مبناي فتواي رهبر معظم انقلاب مبني بر تحريم ساخت سلاح هسته‌اي پيش مي‌رفت مي‌توانستيم به وضعيت آرماني برسيم اما آن‌ها چنين حسن نيتي از خود نشان ندادند.

صالحي گفت: توافقنامه در شرايط اقتدار ايران و در مجموع خوب است و از اين پس وارد جزئيات مي‌شويم كه بايد با هوشياري و توجه بيشتر، مسائل را دنبال كنيم.

در اين ديدار همچنين آيت الله نوري همداني بر ضرورت اطلاع رساني درمورد توافق ژنو به مردم تاكيد كرد و افزود: مردم بايد بدانند كه اين توافق بر پايه تئوري نرمش قهرمانانه مد نظر رهبر معظم انقلاب صورت گرفته است.

وي با اشاره به دستاوردهاي هسته‌اي تصريح كرد: اين دستاوردها حاصل خون شهدا و تلاش دانشمندان جوان كشور بوده و بايد پاس داشته شود.

آيت الله نوري همداني گفت: مسلمانان در مقابل دشمنان بايد با استحكام و قدرت ايستاده و تسليم نشوند و در اين مسير حفظ وحدت و يكپارچگي از اهميت زيادي برخوردار است.

وي اختلاف را مايه سقوط جامعه دانست و بر پشتيباني مردم از نظام همانند گذشته تاكيد كرد.

وي در ادامه تمايل خود را براي ديدار از مراكز هسته‌اي و آشنايي بيشتر با تلاش و پيشرفت هاي هسته‌اي جوانان كشور اعلام كرد.

علي اكبر صالحي چهارشنبه شب با هدف زيارت و ديدار با مراجع تقليد به قم سفر كرد.

انتهاي پيام/

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن