تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819369210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري آزمون فني و تخصصي در‌آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: برگزاري آزمون فني و تخصصي در‌آذربايجان غربي
اروميه ـ خبرنگار اطلاعات: پنجمين آزمون فني و تخصصي كارشناسان جوياي كار در رشته گياه پزشكي در اروميه برگزار شد.

سيدعلي مختاري رئيس سازمان جهاد كشاورزي آذربايجان غربي اين مطلب را اعلام كرد و افزود: اين آزمون در راستاي تخصصي كردن فعاليت‌‌هاي بخش كشاورزي و همچنين فراهم كردن زمينه اشتغال براي دانش‌آموختگان رشته گياه پزشكي با شركت 167 نفر از افراد واجد شرايط جوياي كار با همكاري سازمان نظام مهندسي و سازمان جهاد كشاورزي استان به صورت مشترك برگزار شد.

او با اشاره به اينكه 55 واحد كلينيك گياه پزشكي در استان فعال است، گفت: از اين طريق براي 110نفر از دانش‌آموختگان گياه پزشكي به صورت مستقيم اشتغالزايي شده است.

وي افزود: 90نفر نيز به صورت غيرمستقيم در عرصه‌هاي عملياتي استان امر نظارت بر كنترل خسارت آفات و بيماري‌ها را از طريق اعمال شبكه‌هاي مراقبت و پيش‌آگاهي برعهده دارند.

او با اشاره به مزاياي استفاده از روش‌هاي مديريت تلفيقي آفات در مزارع و باغ‌ها، اضافه كرد: حاصل تلاش‌ها و فعاليت‌هاي كارشناسان كلينيك‌هاي گياه پزشكي در سال زراعي جاري منجر به توليد محصولات سالم و شناسنامه‌دار در سطحي حدود 49 هزار هكتار از مزارع و باغ‌هاي استان شده است.

مختاري، عمده محصولات توليدي شناسنامه‌دار در استان را شامل محصولات گلخانه‌اي، محصولات باغي از قبيل سيب و انگور و محصولات زراعي از جمله گندم، نخود و گوجه‌فرنگي اعلام كرد.

وي گفت: 200 واحد فروشگاه سموم نباتي، 55 واحد آزمايشگاه تشخيص آفات و بيماري‌ها و 10 واحد توزيعي سموم نباتي به صورت عمده در استان در امر تدارك و توزيع سموم نباتي فعال بوده و مشغول ارائه خدمات به كشاورزان است.



چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن