تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819011657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاج‌صفي: مجيد جلالي تيم خيلي خوبي ساخته!


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: حاج‌صفي: مجيد جلالي تيم خيلي خوبي ساخته!
در تمام اين هفته‌ها كه سپاهان از نبود مجتبي جباري و نويدكيا رنج مي‌برد، يك تنه توانست جاي خالي تيمش در پست هافبك بازيساز را پر كند. در تيم ملي هم او در پست مدافع چپ يكي از مردان مورد اعتماد كارلوس كروش است. احسان حاج صفي كه دوران سربازي خود را در تراكتورسازي پشت سر گذاشت و در نهايت به خاطر اختلاف‌هايي از اين تيم جدا شد، حالا خود را براي رويارويي با اين تيم تبريزي آماده مي‌كند. او كه تأكيد دارد هيچ ناراحتي از تراكتورسازي به دل ندارد، تمام فكر و ذهنش را معطوف موفقيت تيمش كرده و در اين باره حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد.

سپاهان روزهاي سختي را مي‌گذراند...
همه مي‌دانند سپاهان شرايط خوبي ندارد. ما عملكرد خوبي در مسابقات داريم اما بسيار بدشانس هستيم و خودمان هم مانديم كه چرا نمي‌توانيم گل بزنيم.
اين بدشانسي‌ها ظاهرا گريبانگير محمد غلامي هم شده.
حقيقتا غلامي در ابتداي فصل خيلي خوب گل مي‌زد اما نمي‌دانم چه شد كه او نيز دچار بدشانسي شد. اميدوارم از اين هفته با دقت بيشتري كه انجام مي‌دهيم بتوانيم به پيروزي برسيم.
كرانچار از تو به‌عنوان هافبك نفوذي پشت مهاجمان استفاده مي‌كرد اما كروش اصرار دارد دفاع چپ باشي، خودت كدام را بيشتر دوست داري؟
براي من فرقي نمي‌كند، پست اصلي من در ابتداي فوتبال هافبك چپ رو به جلو است، در تيم ملي از زمان افشين قطبي در پست دفاع چپ استفاده شدم. در اين چند سال براي سپاهان هم در دفاع چپ بازي مي‌كردم اما با توجه به نبود محرم نويدكيا و كمبود بازيكن در نيم فصل اول، در مقطعي به‌عنوان هافبك نفوذي بازي كردم.
در اين پست خيلي خوب ظاهر شدي!
بله، هم كرانچار از من راضي بود و هم توانستم گلزني كنم اما كروش گفت بهتر است در سپاهان هم در دفاع چپ بازي كنم. خوشبختانه زلاتكو كرانچار نيز با اين موضوع مشكلي نداشت و دوباره به همان منطقه بازگشتم و اصلا بحثي به وجود نيامد.
با توجه به شرايطي كه به وجود آمده فكر مي‌كني سپاهان بتواند قهرمان شود؟
هنوز بازي‌هاي زيادي تا پايان فصل باقي مانده است. با صدر جدول اختلاف 6 امتيازي داريم.
فكر مي‌كني اين هفته مي‌توانيد تراكتورسازي را شكست دهيد؟
براي كسب پيروزي و 3 امتياز به تبريز سفر مي‌كنيم. مجيد جلالي تيم بسيار خوبي ساخته كه از نظر تيمي چيزي كم ندارد.
نيم فصل ليگ سال قبل وقتي از تراكتورسازي جدا شدي از مسوولان اين تيم ناراحت بودي، هنوز از آنها دلخوري؟
آن مساله ديگر تمام شد، در آن مدت بدون قرارداد مالي براي تراكتورسازي بازي مي‌كردم و از خيلي مسائل گذشته بودم، بين من و مديرعامل مشكلاتي به وجود آمد اما به عشق هواداران و بدون هيچ منتي براي تراكتورسازي بازي مي‌كردم.
سپاهان در گروه مرگ ليگ قهرمانان آسيا قرار گرفت، فكر مي‌كني بتوانيد در اين مسابقات موفق شويد؟
اين هم از بدشانسي‌هاي ما است كه در گروه مرگ قرار گرفتيم البته گروه مرگ با ساير گروه‌ها تفاوتي ندارد و تمام تيم‌ها در اين مسابقات قدرتمند هستند. بايد براي صعود به مرحله دوم همه حريفان را شكست دهيم. حريفمان چه قوي باشد و چه ضعيف بايد به موفقيت برسيم.
به‌عنوان يكي از بازيكنان ملي پوش، گروه ايران در جام جهاني را چطور مي‌بيني؟
- جام جهاني بسيار سخت است و در تمامي گروه‌ها حريفان قدرتمندي حضور دارند. براي شناخت رقيب‌ها نياز به برگزاري بازي‌هاي تداركاتي مناسب داريم تا بتوانيم به موفقيت برسيم.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن