تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منتقمي: وزير ورزش انسان وارسته‌اي است/ رويانيان كارهاي بزرگي انجام داده


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: منتقمي: وزير ورزش انسان وارسته‌اي است/ رويانيان كارهاي بزرگي انجام داده
قائم مقام باشگاه پرسپوليس در خصوص بركناري رويانيان گفت: رويانيان از مسائل پيش‌آمده در خصوص باشگاه نگران است و ناراحتي‌ خود را با مصاحبه‌هايش انعكاس داده است.
بهروز منتقمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وزير ورزش انسان وارسته‌اي است و هيچ گاه در مورد شخصيت افراد نظر نداده است. در برخورد‌هايي كه با گودرزي داشتم، وي برخورد بدي با رويانيان نداشت. من فكر مي‌كنم اين برداشت متفاوت افراد است كه گاهي باعث سوءبرداشت مي‌شود.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در خصوص اينكه هدايتي قرار است عضو جديد هيئت مديره شود، افزود: اطلاعي از موضوع هدايتي ندارم و اين تصميم به نظر هيئت مديره و اعضاء باشگاه مربوط است.

وي در مورد گله‌ي پروين از يك پيشكسوت پرسپوليس اذعان داشت: پروين هم عضوء هيئت مديره پرسپوليس و هم پيشكسوت باشگاه است. من آمدن و سر و صدا كردن وي را نديدم و نمي‌دانم در باشگاه چه گذشته است.

منتقمي بيان داشت: رويانيان كارهاي اقتصادي زيادي در باشگاه انجام داده است كه يكي از آن‌ها صندوق سرمايه گذاري پرسپوليس است كه 2 روز گذشته افتتاح شد. در اين طرح كه يكي از برنامه‌هاي مختص درآمدزايي باشگاه است با سود به دست آمده مي‌توان كارهاي زيادي مثل تأسيس آكادمي و برنامه‌ريزي براي تيم و پيشكسوتان پرسپوليس انجام داد.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد: شرايط خوبي در باشگاه پرسپوليس حاكم است و تيم براي گرفتن 3 امتياز بازي آماده است. اميدوارم فردا شاهد بازي خوبي از بازيكنان باشيم و بتوانيم در مقابل تيم سايپا عملكرد خوبي از تيم ببينيم.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن