تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803481010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود ۴ محصول جديد خودرو به بازار تا سال ۹۳


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: ورود ۴ محصول جديد خودرو به بازار تا سال ۹۳
مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل از تلاش اين شركت براي رشد توليد محصولات خود در ۶ ماه دوم امسال خبر داد و گفت: طي سال آينده ۴ محصول خود را وارد بازار خواهيم نمود.
تسنيم: مهدي يونسيان مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل امروز در مراسم بهره‌برداري از خط توليد كاميون آريا و راه اندازي خطوط توليد كشنده A7 و وانت پيكاپ به ارائه گزارشي از عملكرد اين شركت پرداخت و اظهار داشت: ايران خودرو ديزل در سال 1338 تحت عنوان شركت خاور فعاليت خود را آغاز نموده است و در سال 54 ادامه همكاري خود را ضمن عقد قرارداد با شركت بنز ادامه داد كه در نهايت در سال 78 در قالب ايران خودرو ديزل شكل گرفت و تا به امروز به توليد خودرو در حوزه تجاري مي‌پردازد.

وي به عملكرد يكه‌زارع به عنوان مديرعامل گذشته ايران خودرو ديزل اشاره كرد و افزود: در طول دوره مديريت ايشان از سال 88 ايران خودرو ديزل علاوه بر محصولات جديد در طول 4 سال 13 محصول جديد را به بازار معرفي نموده‌ است كه در مجموع مي‌توان گفت كل محصولات اين شركت در سال 91 حدود 12 هزار و 345 دستگاه بوده است.

مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل اضافه كرد: ايران خودرو ديزل درصدد است ضمن ايجاد بسترهاي توليد محصولات مناسب از امكانات قابل دسترسي براي ايجاد اشتغال استفاده كرده و با وارد كردن سي‌كي‌دي اقدام به توليد محصولات با كيفيت كند.

يونسيان ضمن بيان اين مطلب كه ظرفيت اين كارخانه حدود 5 هزار و 500 كاميونت و 3 هزار پيكاپ است افزود: بنز در سال 89 و شركت هيوندا در سال 91 همكاري خود را به واسطه تحريم‌هاي بين المللي با اين شركت خودروساز متوقف كرده است كه اميدواريم با شرايط سياسي جديد بسترهاي مناسبي براي همكاري با شركت‌هاي خودروساز جهت توليد محصولات متنوع ايجاد شود.

وي به صادرات 30 ميليون دلاري اين شركت خودروساز به كشورهاي آفريقايي و حاشيه خليج فارس نيز اشاره كرد و گفت: در6ماه نخست امسال بنا به دلايلي نتوانستيم طبق برنامه‌ها در توليد محصولات اقدام كنيم كه در صدديم در شش ماه بعدي با تدوين سياست‌گذاري هاي مناسب اين مشكلات را برطرف نماييم.

مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل اضافه كرد: در سال 93 ايران خودروديزل 4 محصول جديد شامل كشنده فتون،‌ كاميونت، ميني‌بوس و اتوبوس را راهي بازار خواهد كرد. كه اين امر نشان از پتانسيل بالاي اين شركت براي تامين نياز بازارهاي داخلي و خارجي است.

كاميون كشنده A7 ضمن دارا بودن برترين فناوري‌هاي روز دنيا، استاندارد سطح آلايندگي يورو 4 را كسب كرده و علاوه بر ظاهري زيبا، داراي موتوري قدرتمند با توان 420 اسب بخار و سيستم سوخت رساني پيشرفته Common Rail است.

كاميون «آريا» نيز در دو تيپ باري و كمپرسي با اوزان 19 و 26 تن (وزن مجموع ناخالص مجاز) توليد و روانه بازار خواهد شد. قدرت موتور كاميون آريا 220 اسب بخار با حجم موتور 11.6 ليتر است كه به سيستم تعليق پيشرفته نيز مجهز است.ميزان ساخت داخل كاميون آريا 70 درصد است.

پيكاپ جديد ايران خودرو ديزل نيز از استاندارد سطح آلايندگي يورو 4 برخوردار بوده و در دو تيپ ديزلي و بنزيني به بازار عرضه خواهد شد.

اين خودرو با بهره گيري از موتور 2800 سي.‌سي پر قدرت 164 اسب بخاري در تيپ ديزلي و موتور 2400 سي‌سي 138 اسب بخاري در تيپ بنزيني، از قابليت چهار چرخ محرك برخوردار است و براي ايمني بيشتر سرنشينان دو ايربگ در آن پيش‌بيني شده است. همچنين پيكاپ ايران خودرو ديزل از سيستم ترمز دو مداره هيدروليك برخوردار بوده و به سيستم‌هاي ترمز EBD و ABS مجهز است.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن