تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819005116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عليپور: يك چهلم قرارداد ربطي به شب چله ندارد!/ اطلاعاتشان را بالا ببرند


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: عليپور: يك چهلم قرارداد ربطي به شب چله ندارد!/ اطلاعاتشان را بالا ببرند
دبير ستاد منشور اخلاقي گفت: در صورتي كه باشگاه پرسپوليس اين كار را انجام دهد، كاملا قانوني بوده و در آيين نامه هم پيش بيني شده است.


حجت الاسلام عليرضا عليپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، درباره اظهارات رييس كميته استيناف مبني بر اينكه مشخص نيست عليپور قانون يك چهلم را از كجا آورده، اظهار داشت: طبق ماده 23 ايين نامه انضباطي فدراسيون فوتبال، مصاحبه با رسانه هاي گروهي عليه مسئولان فدراسيون، مقامات رسمي مسابقات، تيم ها، داوران، بازيكنان و ساير دست اندركاران تخلف از مقررات محسوب مي شود. مرتكب اين تخلف بنا بر مسئوليت شخصي و فردي ملزم به پرداخت جريمه نقدي از 3 تا 50 ميليون ريال است و با رعايت حقوق باشگاه از يك تا 8 مسابقه محروميت در پي دارد. اما يك تبصره و يك تذكر وجود دارد كه مي گويد: در صورتي كه اظهارنظر فردي بوده و منجر به محروميت فرد مصاحبه كننده از همراهي تيم مربوط شود، علاوه بر جريمه خسارت وارد شده به باشگاه را نيز بايد پرداخت كند. ضمنا باشگاه مي تواند از محل دريافتي و قرارداد بازيكن يا مربي يا ساير مقامات رسمي تيم نسبت به درخواست تبديل محروميت و جريمه نقدي از طريق كميته انضباطي فدراسيون اقدام نمايد.
وي ادامه داد: به عنوان مثال مقام قضايي فدراسيون كه كميته استيناف است، تشخيص داده 7 ميليون تومان تومان جريمه كافي نيست و به همين دليل دو جلسه دايي را محروم كرده است. از اين رو باشگاه نبايد به واسطه اعمال فردي سرمربي ضرر كند و جهت دفع ضرر باشگاه مي تواند درخواست خود را به كميته انضباطي مبني بر تبديل محروميت به جريمه نقدي و كسر قرارداد ارائه دهد. جريمه دايي نبايد تبديل به جريمه فني شود. درصورتي كه كميته انضباطي جريمه نقدي را محاسبه كند و پرداخت شود.
دبير ستاد منشور اخلاقي همچنين گفت: بايد به اين نكته توجه كرد كه ليگ مسابقاتي 92-93 سي هفته مي باشد و در مراحل مختلف جام حذفي تا فينال حدودا 6 تا 8 هفته اضافه مي شود و اگر نيمه نهايي و فينال رفت و برگشت باشداين تعداد 10 افزايش مي يابد. يك چهلم از مجموع مسابقات ليگ و جام حذفي بدست مي آيد. كل قرارداد به علاوه حقوق و مزاياي دايي تقسيم بر 40 مي شود و ضربدر دو. عدد بدست آمده جريمه نقدي ايشان خواهد بود. در صورتي كه باشگاه پرسپوليس اين كار را انجام دهد، كاملا قانوني بوده و در آيين نامه هم پيش بيني شده است.
عليپور در ادامه افزود: از همكارانمان در كميته استيناف خواهشمندم مطالعه شان و كار مربوط به كميته شان را بالا ببرند. آنها بايد حساس باشند كه مسائل حقوقي دادگاه ها نسبت به كار ما متفاوت است. استناد ما به آيين نامه قبلي است زيرا آيين نامه جديد به تصويب مجمع نرسيده و در فصل جاري تمام تصميمات بايد روي آيين نامه قبلي گرفته شود. اميدوارم دوستان ما در اركان قضايي فدراسيون با دقت و ملاحظه بيشتري به وظايف خود عمل كنند. مساله يك چهلم نيز هيچ ربطي به شب يلدا ندارد.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن