تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820793085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمازخانه نرجس در اهواز افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نمازخانه نرجس در اهواز افتتاح شد
اهواز ـ خبرگزاري مهر: با صرف اعتباري بالغ بر يك ميليارد ريال نمازخانه نرجس دبستان دخترانه تلاش ناحيه يك اهواز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان و امام جمعه موقت اهواز شامگاه سه شنبه در آيين افتتاح اين نمازخانه اظهار كرد: در مدارس و دانشگاه ها و ادارات گام هاي خوبي در راستاي اقامه نماز برداشته شده است و ائمه جماعات نيز در اين امر ساعي و كوشا هستند.

آيت الله محسن حيدري افزود: حركت خوبي در مراكز فرهنگي برپاست ولي اين گام ها ايده آل نيست و با رتبه مطلوب فاصله زيادي دارد در صورتي كه همه جوانان ما عاشق نماز هستند.

وي تصريح كرد: همه دانش آموزان بايد معرفت پيدا كنند و ابتدايي ترين صورتي كه مي تواند نمود پيدا كند اين است كه نماز را بخوانند كه نماز در حقيقت نشان دهنده ايمان و انسانيت افراد است.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: دانش آموزاني كه در امر اقامه نماز فعال هستند بايد مورد تشويق قرار بگيرند و همچنين بايد دانش آموزاني كه كاهل نماز هستند تذكر داده شوند.

آيت الله حيدري عنوان كرد: در شهر اهواز تعداد 300 مسجد داريم و در بعضي مناطق اين تعداد پاسخوگي جمعيت شهر به ويژه در مناطق تازه تاسيس نيست و بايد حدود 100 مسجد ديگر احداث شود تا به طور مطلوب به نياز جمعيت پاسخ داده شود.

قاسم ساعدي رييس آموزش و پرورش ناحيه يك اهواز نيز در اين مراسم گفت: كلنگ زني اين نمازخانه از سال تحصيلي 90 ـ 89 انجام شد كه امروز اين نمازخانه 250 متري با اعتبار يك ميليارد ريال افتتاح شد.

گفتني است حاج كرم مهديان خير اين نمازخانه تا كنون 14 مدرسه ساخته است و نام اين مدرسه را به نيت همسر مرحوم خود نرجس ناميده است.

كد خبر: 2198116

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۱۰:۳۵

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن