تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819713047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرورگر Chrome فرمان‌هاي صوتي شما را مي‌فهمد


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: مرورگر Chrome فرمان‌هاي صوتي شما را مي‌فهمد
ايتنا - گوگل قابليتي براي Chrome ارايه كرده است كه به كمك آن مي‌توان با اعلام فرمان‌هاي صوتي در سايت گوگل جست‌وجوي اينترنتي انجام داد.


كاربراني كه روي رايانه روميزي و قابل‌حمل خود از مرورگر اينترنتي Chrome استفاده مي‌كنند، از اين پس براي جست‌وجوهاي اينترنتي خود در سايت گوگل نياز به تايپ كردن كليدواژه‌ها ندارند و اگر با صداي بلند فرمان صوتي خود را اعلام كنند، Chrome به صورت خودكار دنبال كليدواژه مربوطه مي‌گردد.

به گزارش ايتنا از شماران سيستم، شركت گوگل روز گذشته قابليت جديدي براي مرورگر اينترنتي Chrome ارايه كرده است كه كاربران به كمك آن مي‌توانند با اعلام فرمان‌هاي صوتي خود، بدون تايپ هرگونه كليدواژه در سايت گوگل جست‌وجوي اينترنتي انجام دهند.

اين قابليت جديد Google Voice Search Hotword نام دارد كه كاربران مي‌توانند آن را از Chrome Web Store بارگذاري كنند.

گوگل اعلام كرد كه هم‌اكنون نسخه بتاي اين ابزار صوتي براي مرورگر اينترنتي Chrome مخصوص رايانه‌هاي روميزي و لپ‌تاپ‌ها عرضه شده است.

اين ابزار به كاربران امكان مي‌دهد با ورود به سايت اينترنتي Google.com جست‌وجوهاي صوتي خود را انجام دهند. كاربران پس از ورود به اين سايت با گفتن عبارت OK Google، مي‌توانند كليدواژه‌هاي مورد نظر خود را به زبان بياورند تا اين سيستم به صورت خودكار دنبال آن‌ها بگردد.

با توجه به اينكه تعطيلات پايان سال ميلادي نزديك است، شركت گوگل اعلام كرد كه اين قابليت كاربردي را براي كاربران ارايه كرده است و ابزارهاي مشابه ديگري را در دست تكميل دارد.

لازم به ذكر است كه اين ابزار صوتي مي‌تواند به عنوان يك سيستم اعلام كننده و هشدار دهنده نيز مورد استفاده قرار گيرد. به عنوان مثال با اين سيستم مي‌توانيد بگوييد: "اوكي گوگل، يك زمان‌بندي ۱۰ دقيقه‌اي براي من تنظيم كن" يا اينكه "به من يادآوري كن تا يكشنبه بعدازظهر مقدار بيشتري روغن زيتون خريداري كنم".

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن