تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مظفري‌زاده در گفت‌وگو با فارس:عابديني فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ را متهم مي‌كند/«اَمربر» كساني هستند كه هر روز به يك رنگ درمي‌آيند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مظفري‌زاده در گفت‌وگو با فارس:عابديني فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ را متهم مي‌كند/«اَمربر» كساني هستند كه هر روز به يك رنگ درمي‌آيند
داور بين‌المللي فوتبال ايران گفت: عابديني با صحبت‌هايي كه انجام داده فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ را به تباني متهم كرده است.


سعيد مظفري‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد اظهارات امير عابديني در مورد خودش گفت: من از صحبت‌هاي امير عابديني تعجب مي‌كنم انتخاب داور مسابقه، ناظر مسابقه در اختيار فدراسيون فوتبال است و من به عنوان يك داور هيچ‌گاه نمي‌توانم خودم يك مسابقه را انتخاب كنم و نماينده آن و ناظر را هم افراد ديگري انتخاب مي‌كنند. اگر كسي ذره‌اي فوتبالي باشد اين مسئله را مي‌داند كه ارزش و اعتبار اين حرف چقدر است؟

وي ادامه داد: از طرفي ديگر به زعم آقاي عابديني اگر هماهنگي‌ها و غرضي هم در چينش و يا اقدام عليه تيمي در كار باشد طبق ادعاي ايشان اين تباني ادعا شده متوجه سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال است. در واقع عابديني سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال را به فساد و تباني و به قول فيفا مچ‌فيكسينگ متهم كرده است. در اين زمينه بهتر است آقاي تاج و كفاشيان پاسخگو باشند و مطمئنا آنها پاسخگوي ادعاهاي مطرح شده خواهند بود.

داور بين‌المللي فوتبال در ادامه گفت‌وگو با فارس تصريح كرد: برايم جالب است كه آقاي عابديني سازماني را به فساد و تباني متهم مي‌كند كه خودش عضو هيئت رئيسه آن است. در مورد اينكه من با چه ناظراني و يا چه نمايندگان چه فدراسيون براي قضاوت اعزام شده‌اند مي‌توانيد آمار و علل آن را از سازمان ليگ سوال كنيد. من به همان اندازه با آقاي آلبرت و صديقي رفاقت دارم كه با حكمت‌شعار، مرادي، بهروان و ساير اعضاي محترم سازمان ليگ ارتباط دوستي دارم. در 15 سالي كه در فوتبال قضاوت كرده‌ام به همراه اين عزيزان اعزام شده‌ام و 15 سال در كنارشان بوده‌ام و من به اين دوستي‌ها افتخار مي‌كنم و دست تك‌تك اين عزيزان را به عنوان بزرگتر و پيشكسوت مي‌فشارم.

مظفري‌زاده در مورد بحث «اَمربري» كه عابديني مطرح كرده بود به فارس گفت: من هيچگاه مديون و امربر كسي نبوده‌ام و به كسي هم بدهكار نبوده‌ام فكر مي‌كنم امربر آنهايي هستند كه در مجامع مختلف به جمع‌آوري آرا براي اين و آن پرداخته و هر روز به يك رنگ در مي‌آيند.

وي در مورد شكايتش از عابديني گفت: از كميته محترم رسيدگي به تخلفات فوتبال و شخص حجت‌الاسلام عليپور تشكر مي‌كنم كه با جديت پيگير اين مسئله بوده و هستند.

انتهاي پيام/ي

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن