تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818806795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه شواري معاونين استقلال برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: جلسه شواري معاونين استقلال برگزار شد
جلسه شوراي معاونين باشگاه استقلال تهران در محل اين باشگاه برگزار شد.


به گزارش سرويس ورزشي برنا به نقل از سايت استقلال، جلسه شوراي معاونين باشگاه استقلال صبح امروز در محل اين باشگاه برگزار شد. در اين نشست علي نظري، منصور پورحيدري، بهرام اميري، علي اميري، كامران منزوي، ميرشاد ماجدي، امير عرب، محسن بزرگي، عليرضا اسدي و هاشم ساعدي حضور پيدا كردند.

هاشم ساعدي، سخنگوي باشگاه استقلال در ارتباط با اين جلسه اظهار داشت: علي فتح‌الله‌زاده به دليل اينكه پيگير جلسات مختلف مربوط به باشگاه استقلال بودند در اين نشست نتوانستند حضور پيدا كنند و از اين‌رو مديريت جلسه را برعهده علي نظري گذاشتند ضمن اينكه بهرام اميري دبيري اين جلسه را برعهده داشتند.

ساعدي در ادامه گفت:‌ معاونين در اين نشست مسائل و مشكلات مختلف استقلال را مورد بررسي قرار دادند ضمن اينكه گزارشي هم از سفر معاونين و سرپرست تيم كه به مالزي سفر كرده بودند در خصوص برگزاري كارگاه آموزشي AFC و قرعه‌كشي جام‌باشگاه‌هاي آسيا ارائه شد.

وي اظهار كرد: طبق قوانين AFC ليست استقلال بايد حداكثر تا 25 ژانويه يعني 5 بهمن ماه به كنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال شود اما در نشست شوراي معاونين مقرر شد ما ليست كامل مسئولان اجرايي، كادرفني و بازيكنان را زودتر از مهلت اعلام شده و 15،10 روز زودتر از زمان مقرر به AFC ارسال كنيم و تاكيد بر لزوم دقت و سرعت در اين عمل بود.

سخنگوي باشگاه استقلال در ادامه افزود: بحث ديگر ما در خصوص مسائل مالي استقلال بود. با توجه به اينكه استقلال بايد در جام‌باشگاه‌‌ها ليگ و جام‌حذفي رقابت كند لذا مشخص شد كه معاون مالي باشگاه منابع و مصارف مالي استقلال را تا پايان ليگ‌برتر و جام‌باشگاه‌ها مشخص كنند تا ببينند وضعيت منابع مالي باشگاه در چه صورت است راهكارها و تصميمات لازم براي تامين در اين زمينه اتخاد شود تاكيد بر اين بود كه با اين مسئله كادرفني و بازيكنان از دغدغه‌هاي مالي خارج شده و همه فكر و تمركز خود را فقط معطوف كارهاي فني تاكتيكي كنند.

سخنگوي باشگاه استقلال در پايان اعلام كرد:‌ قرار است جلسه شوراي معاونين هر دو هفته يكبار برگزار شود تا ظرف اين دو هفته معاونين بررسي و نتايج كاري خود را در جلسات بعدي اعلام كنند.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن