تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803506929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيامدن تماشاگران به ورزشگاه به ما ربطي نداردتاج: مقابل حرف ناحق مي‌ايستم/ براي رسيدگي به شايعه دلالي ناظران مامور گذاشته‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نيامدن تماشاگران به ورزشگاه به ما ربطي نداردتاج: مقابل حرف ناحق مي‌ايستم/ براي رسيدگي به شايعه دلالي ناظران مامور گذاشته‌ام
رئيس سازمان ليگ گفت: من هميشه مقابل حرف ناحق مي‌ايستم و ديديد كه كوتاه نيامدم و هم جام حذفي را برگزار كردم و هم ليگ برتر را.


به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، مهدي تاج پس از نشست با هم‌انديشي مديران رسانه‌اي باشگاه‌هاي ليگ برتر در مورد اين جلسه عنوان كرد: هم‌انديشي بسيار خوبي بود، طبق اساسنامه AFC هر از چندگاهي بايد اين جلسات برگزار شود تا مأموريت‌هاي محول شده به مديران رسانه‌اي از آنها بازخواست شود و همچنين مأموريت‌هاي جديد به آنها داده شود. اينگونه جلسات مي‌تواند به برقراري هر چه بهتر برنامه‌ها كمك كند.

وي ادامه داد: در اين جلسه ما متوجه شديم كه در برخي كنفرانس‌هاي قبل و بعد از بازي برخي مشكلات وجود دارد، همچنين بعضي مربيان صحبت‌هايي را انجام مي‌دهند كه ربطي به مسابقه ندارد. ما هم به اين مسائل رسيدگي مي‌كنيم.

رئيس سازمان ليگ در مورد برنامه ليگ برتر و جام حذفي عنوان كرد: براي آخرين بار مي‌گويم كه رقابت‌هاي ليگ برتر و جام حذفي 20 فروردين ماه به پايان مي‌رسد، اين مسئله هم خيلي جدي است. در برنامه 90 شب گذشته هم ديديد كه ما يكي از بهترين‌هاي ليگ‌هاي حال حاضر را داريم و همچون ليگ‌هاي اروپايي به موقع شروع شده به موقع تمام خواهد شد.

تاج تأكيد كرد: قرار است هم مسابقات جام حذفي و هم مسابقات ليگ برتر برگزار شود و هر 5 روز يك بار تيم‌ها بازي داشته باشند. اگر ليگ برتر و جام حذفي 20 فروردين تمام نشود با رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا به مشكل برمي‌خوريم.

وي در مورد عدم حضور هواداران در ورزشگاه يادآور شد: در برنامه 90 شب گذشته ديديد كه 50- 60 درصد مردم به دلايل فني مسابقات بوده است. اين مسئله به ما ربطي ندارد و از حيطه وظايف ما خارج است. ما تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا برنامه ليگ به بهترين شكل اعلام شود البته قبول داريم ايراداتي هم وجود دارد.

رئيس سازمان ليگ گفت: يكسري متغيرهايي در فوتبال ايران وجود دارد كه نمي‌توانيم برنامه را به صورت مشخص اعلام كنيم. برخي ورزشگاه‌ها در اختيار 2- 3 باشگاه هستند و از قبل نمي‌توانيم اين مسئله را مشخص كنيم. ما تمام تلاش خود را مي‌كنيم تا بهترين برنامه‌ها را آماده كنيم و همه مسائل را رعايت كنيم تا مردم و هواداران به ورزشگاه بيايند. اگر گراني بليت علتي باشد كه هواداران به ورزشگاه نيايند اين موضوع را تغيير خواهيم داد.

تاج در مورد بدهي‌هاي ورزشگاه تختي و اينكه قرار است آب، گاز و برق اين ورزشگاه قطع شود، گفت: ما 150 ميليون به اين ورزشگاه كمك كرده‌ايم و قرار است 50 ميليون ديگر هم كمك كنيم البته نمي‌توانيم اجبار كنيم كه تيم‌هاي نفت و راه‌آهن حتما در ورزشگاه تختي بازي‌هاي خود را برگزار كنند اما پيشنهاد مي‌دهيم كه بعضي بازي‌هايشان در اين ورزشگاه برگزار شود چرا كه در غير اين صورت اين ورزشگاه احتمال دارد از كار بيفتد. تختي همه امكانات لازم را دارد و مشكلي در اين زمينه وجود ندارد.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني بر اينكه در برنامه 90 اعلام شده برخي ناظران دلالي مي‌كنند و نتايج را تغيير مي‌دهند، تصريح كرد: اگر گزارشي به صورت جدي به دست ما برسد اين موضوع را پيگيري مي‌كنيم. من براي اين موضوع مأمور گذاشتم تا اين مسئله را پيگيري كنند. انتقاد باشگاه‌ها بي‌مورد نيست و ما به آنها توجه داريم.

رئيس سازمان ليگ در مورد اينكه كي‌روش اعلام كرده برنامه مسابقات ليگ برتر ايران محرمانه است، گفت: به اين گونه نبوده است، كي‌روش چند بار هم از من، كفاشيان و نبي تشكر كرده. ما يك سري صحبت‌هايي با او انجام داده‌ايم، كي‌روش هم گفت كه منظورش اينگونه نبوده، شايد منظور او اين بوده است كه برنامه ليگ سالانه اعلام شود.

وي در مورد اينكه آيا كي‌روش زياده‌خواه نيست، گفت: من حرف حق را حق مي‌دانم و مقابل ناحق مي‌ايستم. هم اكنون هم ديديد كه من كوتاه نيامدم و هم جام حذفي را برگزار كردم و هم ليگ برتر را.

انتهاي پيام/ي

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن