تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818780730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحولات امنيتي عراق در آستانه اربعين حسينيقتل يك انتحاري در بغداد/ خنثي‌سازي ۲ بمب


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تحولات امنيتي عراق در آستانه اربعين حسينيقتل يك انتحاري در بغداد/ خنثي‌سازي ۲ بمب
نيروهاي امنيتي عراق امروز موفق شدند علاوه بر خنثي كردن دو بمب در مسير حركت زائران حسيني(ع)، يك عامل انتحاري را مورد هدف قرار دهند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از رسانه‌هاي عراقي، چند فرد مسلح ناشناس زائران اربعين حسيني (ع) را با دو بمب دست ساز در منطقه «بغداد الجديدة» در جنوب شرق بغداد هدف قرار دادند اما خوشبختانه اين بار، اين اقدام تروريستي هيچ قرباني به همراه نداشت.

يك مقام امنيتي اعلام كرد كه اين افراد ناشناس، دو بمب را به سوي زائراني كه با پاي پياده در مسير كربلا در حال حركت بودند، پرتاب كردند اما اين اقدام هيچ قرباني به همراه نداشت.

يك انتحاري تروريست در بغداد كشته شد

نيروهاي امنيتي عراق صبح امروز موفق شدند كه يك انتحاري را در منطقه «المحموديه» بغداد كه كمربند انفجار بسته بود و قصد داشت خود را در جمع زائران كربلاي معلي منفجر كند، شناسايي و به قتل برسانند.

يكي از زائران وي را شناسايي كرد و به نيروهاي امنيتي اطلاع داد. زماني كه نيروهاي امنيتي به وي ايست دادند او توقف نكرد و به همين دليل به سوي او تيراندازي شد و وي به قتل رسيد.

خنثي كردن دو بمب در مسير زائران كربلا

نيروهاي امنيتي عراق همچنين دو بمب كاشته شده در مسير كاروان‌هاي زائران حسيني (ع) را كشف و خنثي كردند. اين دو بمب در نزديكي «علوة الرشيد» در جنوب بغداد خنثي شدند.

اين اقدامات امنيتي در حالي صورت مي‌گيرد كه در حملات تروريستي ديروز در مسير كاروان‌هاي زائران كربلاي معلي دست‌كم 66 نفر كشته و ده‌ها نفر زخمي شدند.

انتهاي پيام/ص

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن