تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل شركت آبفاي خوزستان خبر دادافتتاح 2 پروژه مهم آبفا در ماهشهر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل شركت آبفاي خوزستان خبر دادافتتاح 2 پروژه مهم آبفا در ماهشهر
مديرعامل شركت آبفاي خوزستان از افتتاح دو پروژه مهم آبفا در سيستم فيلتراسيون و مخزن 20 هزار مترمكعبي ماهشهر خبر داد.


محمدعلي صنيعي‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز از افتتاح دو پروژه مهم آبفا در سيستم فيلتراسيون و مخزن 20 هزار مترمكعبي ماهشهر خبر داد و اظهار كرد: با توجه به توسعه شهر و نياز به آب با كميت و كيفيت مطلوب‌تر، افزايش ظرفيت مخازن ذخيره و فيلتراسيون ماهشهر با وجود كاهش اعتبارات آبرساني به عنوان يك طرح مهم و حياتي در دستور كار شركت آبفا قرار گرفته است.

وي با بيان اينكه تا پيش از اين ظرفيت فيلتراسيون آب ماهشهر 17 هزار مترمكعب در شبانه روز بود، افزود: در اين طرح پنج دستگاه فيلتر آب تحت فشار هر كدام به ظرفيت 250 مترمكعب در ساعت به بهره‌برداري مي‌رسد كه مجموعا ظرفيت فيلتراسيون آب شرب ماهشهر را به 47 هزار مترمكعب در شبانه روز ارتقا مي‌دهد كه اين امر تاثير بسزايي در افزايش سطح كمي و كيفي آب شرب مردم خواهد داشت.

مديرعامل شركت آبفاي خوزستان، هزينه نصب و اجراي اين فيلترها را يك ميليارد ريال عنوان كرد و ادامه داد: با بهره‌برداري از فيلترهاي جديد آب شرب مطلوب و استاندارد 75 درصد از مشتركين موجود در سطح ايستگاه ماهشهر صنعتي تامين مي‌شود.

وي در خصوص جزئيات مخزن ذخيره آب ماهشهر نيز عنوان كرد: براي بهره برداري از مخزن جديد كه 20 هزار مترمكعب ظرفيت دارد حدود يك ميليارد ريال هزينه شده است و با افتتاح آن ظرفيت ذخيره سازي آب شرب ماهشهر از 18 هزار مترمكعب به 38 هزار مترمكعب افزايش مي‌يابد.

صنيعي‌نژاد، دستاوردهاي اجراي اين طرح را افزايش ظرفيت ذخيره آب شرب شهر ماهشهر متناسب با نرخ رشد جمعيت و پوشش دادن نياز آبي شهر در زمان نوسانات ساعتي مصرف آب، ايجاد تعادل در شبكه توزيع عنوان كرد.

انتهاي پيام/ 72001/ع30

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن