تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819914364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواب «عبدالفتاح السيسي» براي رياست جمهوري مصر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: خواب «عبدالفتاح السيسي» براي رياست جمهوري مصر
در فايلي صوتي كه اخيرا منتشر شده «عبدالفتاح السيسي» وزير دفاع مصر مدعي شده كه خواب ديده رئيس جمهور اين كشور خواهد شد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روزنامه «القدس العربي»، در فايلي صوتي كه اخيرا منتشر شده «عبدالفتاح السيسي» وزير دفاع مصر مدعي شده كه خواب ديده رئيس جمهور مصر خواهد شد.

السيسي گفت كه در خواب به «انور السادات» رئيس جمهور درگذشته مصر گفته كه «من مي‌دانم باقي خواهم ماند و رئيس جمهور مصر مي‌شوم».

اين فايل صوتي از سوي شبكه «احرار 25» وابسته به اخوان المسلمين و شبكه «الجزيره» پخش شده است و به نظر مي رسد اين فايل بخشي از گفت‌وگوهاي وزير دفاع مصر با سردبير روزنامه «المصري اليوم» بوده كه 7 اكتبر (15 مهر) گذشته صورت گرفته است.

اين اولين بار نيست كه وزير دفاع مصر با خواب‌هاي شخصي خود و تفاسيري كه براي آن ارائه مي‌كند خبر ساز مي‌شود وي پيشتر نيز گفته بود كه خواب ديده شمشيري دارد كه بر روي آن به رنگ قرمز جمله «لا اله الا الله» نوشته شده و يا خواب ديده كه ساعت مارك امگا به دست دارد و هيچ كسي به غير از او اين ساعت را به دست نكرده و در تفسير اين رويا گفته بود : «اسم من جهاني خواهد شد».

بر اساس اين گزارش وزير دفاع مصر هنگامي كه خواب خود را براي سردبير روزنامه مصري اليوم تعريف مي‌كرده از وي خواسته كه از انتشار اين بخش خودداري كند وي نيز به او قول مي‌دهد كه اين بخش از مصاحبه منتشر نخواهد شد.

با وجود اينكه وزير دفاع مصر تا كنون به صورت رسمي آمادگي خود براي حضور در انتخابات رياست جمهوري مصر را اعلام نكرده است اما به نظر مي‌رسد يكي از نامزدهاي اصلي رياست جمهوري در اين كشور خواهد بود.

انتهاي پيام/ص

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن