تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاضي پور: اظهارات سريع‌القلم نسنجيده بودمشاور روحاني از مردم و بويژه «تاكسي‌داران» عذرخواهي كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: قاضي پور: اظهارات سريع‌القلم نسنجيده بودمشاور روحاني از مردم و بويژه «تاكسي‌داران» عذرخواهي كند
عضو كميسيون صنايع و معادن اظهار داشت: كلام مشاور روحاني يك كلام نفهميده و نسنجيده بوده است؛ بايد مشاور رئيس جمهور از همه اقشار ملت ايران به ويژه تاكسي‌داران عذرخواهي كند.


به گزارش سرويس فضاي مجازي خبرگزاري فارس، نادر قاضي‌پور نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار شبكه اطلاع رساني دانا در نقد اظهارات سريع القلم مبني بر عوام بودن تاكسي داران اظهار داشت: رانندگان تاكسي جزء افراد شريف در جامعه ما هستند؛ چرا كه اين افراد با اعتمادي كه به آنها شده است وظيفه حمل و نقل خانواده ما را برعهده گرفته اند.

وي افزود: افرادي مثل رانندگان تاكسي در جامعه ما ارجحيت دارند بر افرادي كه به وسيله بورسيه تحصيلي به خارج از كشور مي روند و درنهايت با مدارك دكتري تقلبي باز مي گردند.

نماينده مردم اروميه در مجلس خاطرنشان كرد: شعور سياسي مردم ما بسيار بالاست و ربطي به موقعيت شغلي ندارد؛ و رانندگان تاكسي به خاطر اينكه با افراد مختلفي سر و كار داشته و همچنين به جهت پيگيري مسائل روز از طريق راديو، اطلاعات سياسي، اجتماعي بالايي دارند.

قاضي پور تصريح كرد: راننده تاكسي ها افراد قابل اعتماد و با شعوري در جامعه ما هستند؛ كه در سرما و گرما به مردم خدمت مي‌كنند.

وي تأكيد كرد: كلام مشاور روحاني يك كلام نفهميده و نسنجيده بوده است؛ چرا كه به گفته امام خميني و رهبر معظم انقلاب هر قشر در جامعه ما يك بازوي پرتوان براي اسلام و يك بسيجي براي مقابله با استكبار جهاني است.

عضو كميسيون صنايع و معادن افزود: بايد مشاور رئيس جمهور از همه اقشار ملت ايران به ويژه تاكسي داران عذرخواهي كند.

قاضي پور افزود: البته آقاي روحاني فرد مودبي است؛ كساني از بدنه دولت كه از اين نوع برخورد هاي ناشايست انجام مي دهند، بهتر است در ابتدا از سوي خود رئيس جمهور مواخذه شوند تا اعتراضات مردمي مانند اعتراضات گسترده رانندگان تاكسي را به دنبال نداشته باشد.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضاي مجازي

انتهاي پيام/

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن