تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803150317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در بيانيه‌اي مرتبط با تيراندازي به نظامي اسرائيليشوراي امنيت خواستار خويشتنداري و حفظ آرامش اسرائيل و لبنان شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در بيانيه‌اي مرتبط با تيراندازي به نظامي اسرائيليشوراي امنيت خواستار خويشتنداري و حفظ آرامش اسرائيل و لبنان شد
شوراي امنيت سازمان ملل و دبيركل اين سازمان با انتشار بيانيه‌اي با اشاره به تيراندازي به سرباز اسرائيلي از رژيم صهيونيستي و نيروهاي مسلح لبنان خواستار خويشتنداري و حفظ آرامش شد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ملل، «بان كي مون» دبيركل سازمان ملل و اعضاي شوراي امنيت سازمان ملل ضمن ابراز تأسف از تيراندازي روز يكشنبه يك سرباز لبناني به يكي از سربازان اسرائيلي خواستار آرامش و خويشتنداري تمامي طرفين بود.

در حادثه‌اي غيرمنتظره كه همچنان ابهام درباره آن وجود دارد، يك نظامي اسرائيلي يكشنبه شب نزديك منطقه «راس الناقوره» به ضرب گلوله‌اي كه از سمت خاك لبنان شليك شده است، كشته شد.

تحقيقات اوليه اشاره دارد كه تيرانداز يك سرباز ارتش لبنان است كه از زمان وقوع حادثه ناپديد شده است ولي صبح امروز بر اساس آنچه كه سايت النشره گزارش داد اين سرباز كه در ميان درختان پنهان شده بود، پيدا شده است. اظهارات ضد و نقيض منابع نظامي لبنان بر ابهام اين ماجرا افزود. درحالي كه يك منبع نظامي به روزنامه الاخبار گفت كه تيرانداز يك سرباز لبناني است، خبرگزاري فرانسه به نقل از يك منبع امنيتي لبناني ارتباط ارتش با اين رويداد را رد كرد. همچنين رسانه هاي رژيم اسرائيل در ابتدا گفتند كه يك تك تيرانداز حرفه اي به سمت نظامي نيروي دريايي اسرائيل تيراندازي كرده است اما بعدا اين روايت را پس گرفتند.

سخنگوي دبيركل سازمان ملل در بيانيه‌اي اعلام كرد: نيروهاي دفاعي اسرائيل و نيروهاي مسلح لبنان با نيروهاي موقت سازمان ملل در لبنيان (يونيفل) در حال همكاري هستند تا حقايق را معلوم كنند.

در ادامه اين بيانيه آمده است: دبيركل سازمان ملل وظايف نيروهاي مسلح لبنان را طبق قطعنامه 1701 شوراي امنيت سازمان ملل يادآور مي‌شود و به شدت از طرفين مي‌خواهند كه خويشتنداري پيشه كنند.

قطعنامه 1701 كه به جنگ 2006 بين اسرائيل و حزب‌الله پايان داد خواستار احترام به خط آبي، خلع سلاح تمامي شبه‌نظاميان در لبنان و پايان دادن به قاچاق سلاح در اين منطقه مي‌شود.

«جرارد آرود» نماينده فرانسه در سازمان ملل كه اين ماه رياست‌ دوره‌اي شوراي امنيت سازمان ملل را برعهده دارد بيانيه‌اي را از جانب شوراي 15 عضوي امنيت سازمان ملل قرائت كرد و خواستار آرامش شد.

وي تصريح كرد كه شوراي امنيت سازمان ملل بعد از مشورت‌ها در اين زمينه از اسرائيل و نيروهاي مسلح لبنان مي‌خواهد كه به همكاري با يونيفل ادامه دهند تا حقايق درباره اين حادثه مشخص شود.

انتهاي پيام/ص

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن