تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819179529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ پلنگ ايراني اين بار در بافق/ جنازه پلنگ هم مفقود شد! + عكس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مرگ پلنگ ايراني اين بار در بافق/ جنازه پلنگ هم مفقود شد! + عكس
رييس اداره محيط زيست شهرستان بافق گفت: به فاصله كمتر از ۱۵ روز از مرگ يك قلاده پلنگ ايراني در شهرستان استهبان و مرگ پلنگي ديگر بر اثر برخورد با خودرو در جاده خرم آباد – الشتر،هشتمين قلاده از اين گونه ارزشمند در سال جاري اين بار در شهرستان بافق استان يزد از طبيعت كشور حذف شد.
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ، سيد جلال موسوي در گفت وگو با مهر با بيان اين مطلب افزود: بعد از ظهر روز جمعه ۱۳۹۲/۹/۲۲ يكي از اهالي روستاي قطرم واقع در منطقه حفاظت شده كوه بافق، مرگ يك پلنگ در اين روستا را به اداره محيط زيست شهرستان بافق اطلاع داد.

به گفته وي، به دنبال اين گزارش نيروهاي يگان محيط زيست عازم روستاي مذكور شده اما متوجه شدند پس از تاريك شدن هوا و پيش از رسيدن محيط بانان، لاشه پلنگ توسط افراد ناشناس مفقود شده است.

رئيس اداره محيط زيست شهرستان بافق اظهار داشت: پس از رسيدن به روستا و مراجعه به محل مرگ پلنگ متوجه شديم لاشه پلنگ كه در داخل روستا و در فاصله بيست متري از خانه هاي روستايي توسط يكي از اهالي روستا مشاهده شده بود، لحظاتي پيش از حضور محيط بانان توسط افراد ناشناس مفقود و احتمالا معدوم شده است.

تصوير تهيه شده از لاشه پلنگ ايراني توسط يكي از اهالي روستاي قطرم بافق، پيش از مفقود شدن لاشه

موسوي تصريح كرد: تنها از روي تصاويري كه توسط يكي از افراد محلي از لاشه حيوان تهيه شده بود متوجه شديم كه پلنگ مذكور، پلنگي بالغ بوده و با توجه به عدم وجود آثار گلوله و رد خون، به احتمال فراوان دليل مرگ اين حيوان، عاملي غير از شليك گلوله بوده است اما علت مرگ اين پلنگ هنوز مشخص نشده و اين موضوع در دست بررسي است.

وي افزود: اكنون تحقيقات براي شناسايي عوامل مرگ و مخفي كردن لاشه پلنگ در جريان است و بزودي علت اين حادثه روشن خواهد شد.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن