تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819050771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كريم باقري: كي‌روش هنوز تيمش را براي جام جهاني نبسته است


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: كريم باقري: كي‌روش هنوز تيمش را براي جام جهاني نبسته است
باقري مي‌گويد صحبت كردن درباره قهرماني از حالا زود است. حضور شخصيت بزرگي مثل كريم باقري روي نيمكت پرسپوليس از هر نظر مي‌تواند به نفع اين تيم باشد. شايد او در كلاس پيشرفته مربيگري شركت نكرده باشد اما آن‌قدر تجربه و اعتبار دارد كه به كار پرسپوليس بيايد و كمك كند كه اين تيم قهرمان شود. از آقاكريم راجع به مسائل مختلف سؤال كرديم:

اين روزها همه جا صحبت از بازي زيباي پرسپوليس در كرمان و پيروزي 6 بر صفر تيم‌تان مقابل مس كرمان است!

فكر كنم يكي از زيباترين بازي‌هاي 17، 18 سال اخير پرسپوليس همين بازي با مس بود. دليل آن هم يك بازي كم‌اشتباه سرشار از انگيزه و شوق پيروزي از سوي بچه‌ها بود كه لازمه تيم بزرگي مثل پرسپوليس است. خيلي وقت بود در كرمان نبرده بوديم و اين طلسم هم شكسته شد. بايد سعي كنيم هميشه همين‌طور باشيم.

اين برد و اين عملكرد سرخپوشان باعث شد خيلي‌ها تيم شما را شانس اول قهرماني بدانند، خودتان هم اين عقيده را داريد؟

صحبت در مورد قهرماني خيلي زود است. مسلماً ما اين هدف را داريم و نيم‌فصل اول هم توانستيم در صدر جدول قرار بگيريم. طبيعي است كه همه اعضاي تيم دوست دارند قهرمان شويم اما اين كافي نيست بلكه براي قهرمان شدن بايد تلاش كرد و خواسته‌هاي كادرفني نيز از سوي بازيكنان اجرا شود.

پرسپوليس براي قهرمان شدن چه كمبودهايي دارد؟

براي اينكه قهرمان شويم فقط لازم نيست همه چيز داشته باشيم بلكه بايد در تمام بازي‌ها براي پيروزي تلاش كنيم و با تمام قدرت ظاهر شويم. اگر با هر شرايط سختي كنار بياييم و در كنار تمرينات خوب و تلاش روزافزون بچه‌ها تا روز آخر كم‌اشتباه باشيم صددرصد قهرمان خواهيم شد. در واقع همه چيز به خودمان بستگي دارد.

به نظر شما بازيكنان پرسپوليس در هر بازي انگيزه لازم را براي پيروزي دارند؟

من هميشه به بازيكنان مي‌گويم كه تمام تلاش خود را انجام دهند تا مسافر جام جهاني شوند. الان ما در اكثر پست‌ها بازيكن خوب داريم و اگر بچه‌ها در هر مسابقه بهترين عملكرد را داشته باشند شانس ملي‌پوش شدن را خواهند داشت.

ولي مي‌گويند كي‌روش ليست خود را براي جام جهاني بسته است!

من اصلاً اين نظر را قبول ندارم. مسلماً كي‌روش دنبال اين است كه آماده‌ترين نفرات را به همراه تيم‌ ملي به جام جهاني ببرد و الان 5، 6 ماه تا شروع جام جهاني باقي مانده و نمي‌شود گفت كي‌روش تيمش را انتخاب كرده، شايد او خيالش از بعضي پست‌ها راحت باشد اما حتماً در چند پست دنبال آماده‌ترين بازيكن مي‌گردد. اكثر نفرات پرسپوليس اين شانس را دارند در صورت تداوم در درخشش در بازي‌هاي آينده مسافر جام جهاني شوند.

به نظر مي‌آيد كريم باقري به مربيگري علاقه‌مند شده است!

فعلاً تصميمي براي ماندن در اين شغل نگرفته‌ام. قبل از هر چيز بايد تجربه‌ام بيشتر شود و دوره‌هاي مختلف كلاس مربيگري را ببينم تا هر جا كه كار مي‌كنم مفيدتر واقع شوم. فعلاً در اول راه قرار دارم و اگر قرار باشد اين راه را ادامه دهم حتماً در كلاس‌هاي پيشرفته شركت خواهم كرد.

سؤال آخر اينكه چه تيمي را رقيب سرسخت پرسپوليس براي قهرماني مي‌دانيد؟

هر 6 تيم بالاي جدول شانس قهرماني دارند و امتيازات به قدري نزديك است كه يك تساوي هم چند پله تيم را پايين خواهد آورد اما حرف من اين است كه همه تيم‌ها مقابل پرسپوليس انگيزه متفاوتي دارند و هر مسابقه ما مي‌تواند سرنوشت قهرماني‌مان را تعيين كند. طرفداران از ما جام مي‌خواهند و اين حق آنهاست. ما بازيكنان خوبي در اختيار داريم و اگر قدر فرصت‌ها را بدانيم و به تلاش‌مان ادامه بدهيم حتماً به هدف‌مان خواهيم رسيد.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن