تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاكيد مديرعامل شركت گاز گلستان بر صرفه جويي در مصرف


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: تاكيد مديرعامل شركت گاز گلستان بر صرفه جويي در مصرف
گرگان-خبرنگار ابتكار- مديرعامل شركت گاز استان گلستان ضمن تقديراز توجه مردم شريف استان كه در اين موقعيت حساس اين شركت را ياري مي‌نمايند بر ادامه همكاري هم استانيهاي عزيز در خصوص صرفه جوئي در مصرف گاز و همچنين رعايت دقيق نكات ايمني تاكيد كرد.
مهندس رمضانعلي سنگدويني در مصاحبه با پايگاه اطلاع رساني گاز گلستان گفت:با ادامه روند برودت هوا در استان اميدواريم كه هم استانيهاي عزيزهمچون سنوات گذشته با ادامه همكاريهاي بسيار خوب و تنها با كم كردن چند درجه ازشعله وسايل گاز سوز، امكان استفاده ساير مشتركين از اين موهبت الهي را فراهم ساخته و حداقل رفاه و آسايش را براي آنان فراهم نمايند.
سنگدويني افزود: در دين مبين اسلام همواره مقوله صرفه جوئي مورد توجه و تاكيد بزرگان دين قرارگرفته ونيازاست مردم شريف عنايت ويژه اي به اين امر داشته باشند و با عزم ملي، شركت گاز را در اين راستا ياري نموده تا مشكلي بوجود نيايد.
اين مقام مسئول درادامه تصريح كرد:مصرف كنندگان عزيز بايد دقت نمايند از لباسهاي ضخيم زمستانه استفاده كنند تا نيازي به افزايش شعله بخاري نشود ضمن اينكه از روشن گذاشتن وسايل گازسوز مازاد و بلا استفاده نيزخود داري كرده و در صورت امكان دماي اتاق را در حد استاندارد بين 18 تا 21 سانتيگراد تنظيم نمايند.
مديرعامل گاز گلستان در خاتمه با تاكيد بر توجه ويژه مصرف كنندگان به هشدارها وپيامهاي ايمني ارائه شده توسط شركت گازگفت:مباحثي كه از طرق مختلف توسط اين شركت اطلاع رساني مي‌شود حاوي يك پيام مفيد و كاربردي ميباشد كه هم استانيهاي عزيز دقت نظر داشته و از آنها به نحو مطلوب و بهينه اي بهره برداري كند كه در نهايت نفع آن به خود مشتركين برمي گردد.

ارسال نظر

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن