تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798606102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از حركت جوانمردانه بازيكن جنوبي تا جر و بحث ميان صالحي و دايي


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: از حركت جوانمردانه بازيكن جنوبي تا جر و بحث ميان صالحي و دايي
از حركت جوانمردانه بازيكن جنوببرنامه اين هفته 90 به بررسي بازيها و حاشيه هاي هفته 18 اختصاص داشت و در برنامه ويژه به بحث دايي و كميته استيناف پرداخت، پرسش نظرسنجي 90 اين بود كه مهمترين علت استقبال تماشاگران چيست؟ ...


برنامه اين هفته 90 به بررسي بازيها و حاشيه هاي هفته 18 اختصاص داشت و در برنامه ويژه به بحث دايي و كميته استيناف پرداخت، پرسش نظرسنجي 90 اين بود كه مهمترين علت استقبال تماشاگران چيست؟، 1- افت كيفي بازيها 2- امكانات كم ورزشگاهها و گراني بليط 3- جو نامناسب ورزشگاهها ؛ كه در پايان نزديك 63 درصد به گزينه يك راي دادند، نزديك 28 درصد به گزينه 2 و 9 درصد گزينه 3 را برگزيدند.
به گزارش خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، ‌برنامه نود اين هفته از ساعت 22و40 دقيقه دوشنبه شب از شبكه سوم سيما روي آنتن رفت. عادل فردوسي پور در اين برنامه به بررسي بازيها و حاشيه هاي هفته 18 اختصاص داشت و در برنامه ويژه به بحث دايي و كميته استيناف پرداخت.
در ابتداي برنامه حدود يك دقيقه بازي فوتسال دبيري تبريز و حفاري پخش شد كه مجتبي مريدي زاده بازيكن تيم فوتسال حفاري در حركتي جوانمردانه در ليگ برتر با وجود تك به تك شدن با دروازه بان بدليل افتادن بازيكن حريف روي زمين توپ را به اوت زد.
خداداد افشاريان كار‌شناس داوري اين برنامه بود، وي اعتقاد داشت كه در بازي تراكتور و ذوب آهن داور به اشتباه براي تراكتورسازي پنالتي گرفت.
ضمنا در ديدار استقلال و فجرسپاسي در هفته هجدهم، اشكان خورشيدي داور بازي دو پنالتي براي فجر و يك پنالتي به سود استقلال نگرفت.
در بازي پرسپوليس و مس گل اول سرخپوشان خطا بود ، در ضمن يك پنالتي براي مس گرفته نشد و پنالتي پرسپوليس صحيح نبود همچنين در بازي فولاد و صبا داور بازي يك پنالتي بسود صبا را ناديده گرفت .
در ادامه سعيد آذري، مديرعامل باشگاه ذوب آهن روي خط تلفني برنامه آمد و در مورد كنار رفتن بوناچيچ از سرمربيگري ذوب آهن گفت: لوكا بوناچيچ بدليل درد كليه و براي مداواي آن رفت و دليل ديگري نداشت. اكنون نيز مجتبي تقوي جايگزين وي شده است.
در قسمتي از برنامه اين هفته 90 گزارشي از"آريا جسور هاسه گاوا" بازيكن دورگه ايراني ژاپني پخش شد كه مورد توجه "كارلوس كي روش" قرار گرفته است.
در بخش ديگر برنامه قسمتهايي از مصاحبه كي روش سرمربي تيم ملي پخش شد، وي از دست دادن زمان در چند ماه گذشته را قابل جبران مي داند. او در اين مورد گفت: "زمان زيادي را از دست داده ايم اما هنوز نا جام جهاني فرصت باقي است و مي توانيم تا آن زمان تيم را آماده كنيم. بايد در اين مدت خانواده فوتبال را دور هم جمع كنيم و با حمايت آنها به هدف خود نزديك شويم. همانطور كه مي دانيد فوتبال ايران در 30 سال اخير يك مسير را طي كرده و پشرفت خاصي نداشته است. اين حرف من نيست بلكه آمار فيفا اين را نشان مي دهد."
او با اشاره به حضور ايران در دوره هاي قبل جام جهاني گفت: "ايران تا به حال 3 بار به جام جهاني رفته و در همان مرحله گروهي حذف شده. حالا چهارمين شانس در اختيار ماست اما پرسش اينجاست كه براي پيشرفت به بريل مي رويم يا مانند دوره هاي قبل بعد از مرحله گروهي به خانه بازخواهيم گشت."
سرمربي تيم ملي در مورد برنامه آماده سازي تيم ملي در ماه هاي آينده گفت: "در اين مدت هم بايد تمرين خوب داشته باشيم و هم بازي خوب. اگر هر كدام از اينها ناقص باشد به هدف مان نمي رسيم. من 10 ماه گذشته برنامه آماده سازي تيم ملي را به فدراسيون دادم. در آن صعود و عدم صعود تيم ملي به جام جهاني يك برنامه مجزا داشت و حالا از حدود 6 ماه پيش كه به جام جهاني رسيديم اين برنامه قطعي شده."
ايرانمنش مديرعامل باشگاه مس كرمان روي خط تلفني برنامه آمد و نسبت به داوري ديدار تيمش مقابل پرسپوليس معترض بود.
سپس پرويز مظلومي سرمربي مس كرمان روي خط تلفني برنامه آمد و با انتقاد به داوري ديدار تيمش مقابل پرسپوليس گفت: داوري در اين ديدار اشتباهات زيادي داشت و با اين شرايط چطور مي توان انتظار داشت مربي آرامش داشته باشد.
وي افزود: من صبر و تحملي دارم و كاري كردند كه من به اين حد رسيدم. من اصلا قصد نداشتم بازيكنان را از زمين بيرون بكشم و قصد داشتم با سياستي كه داشتم بازيكنان را به آرامش برسانم.
مظلومي در مورد نشان دادن عدد 4 به هواداران پرسپوليس گفت: من در آن شرايط محترمانه ترين اعتراض را كردم و فحاشي زيادي در اين ديدار به من شد.

نوبت به پرونده جنجالي رسيد!

در ادامه برنامه گزارشي از جلسه كميته استيناف در مورد محروميت علي دايي پخش شد.
غلامرضا رفيعي، كارشناس حقوقي فوتبال از سوييس ارتباط زنده تصويري با برنامه برقرار كرده و در مورد حكم كميته استيناف در مورد محروميت علي دايي توضيحاتي عنوان كرد و راي كميته استيناف را نادرست قلمداد كرد.

عليرضا صالحي، رييس كميته استيناف روي خط تلفني برنامه آمد و در مورد حكم علي دايي گفت: دايي در مصاحبه هاي خود صحبت از غش كردن داور به سمت تيمي خاص و حمايت از تيمي است و صحبت از بي عدالتي نيست و بر همين اساس كميته انظباطي حكمي صادر كرده است.
رفيعي و صالحي در خصوص راي كميته استيناف در مورد محروميت علي دايي به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در بخشي از برنامه نود علي دايي براي اداي توضيحات روي خط آمد و وارد بحث با رئيس كميته استيناف شد. جر و بحث ميان صالحي و دايي به طول انجاميده بود و عادل كه آيتم‌هايش روي دستش مانده بودند اصرار داشت شهريار هر چه زودتر صحبت‌هايش را تمام كند اما علي دايي قبلا هم نشان داده تا حرف‌هايش را تمام و كمال نزند، آنتن در اختيار كسي قرار نمي‌دهد. بعد از دقايقي كه صحبت‌هاي طرفين قطع شد و مجري برنامه اجازه پيدا كرد آيتم مدنظرش را پخش كند، هنوز دوربين‌هاي تلويزيوني او را نشان مي‌دادند كه عادل دو دستش را با حرص پايين آورد و با اشاره دستها نشان داد مغزش از حرفهاي دايي و صالحي داغ كرد!
در ادامه علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من از آقاي صالحي سئوال دارم، آقاي صالحي شما چقدر با مطبوعات مصاحبه مي كنيد؟! شما ميگوييد دايي نبايد درباره پرونده ديگران نظر دهد در حالي كه همكار شما عباس موسوي در مورد پرونده من نظر مي دهند؟
من اصلا از غش كردن صحبت نكردم! اگر صالحي از صحبتهاي من استنباط مي كند نبايد چنين مسائلي را بيان كند. من براي گفته هاي خود دلايلي دارم.
عباس موسوي شب گذشته با يكي از خبرگزاريها مصاحبه كرده و مرا تهديد كرده است. به صرف اينكه وي قاضي است نميتواند به من توهين كند و اگر به دادگاه برويم بايد هر دو صحبت هايمان را كرده و دادگاه تصميم بگيرد.
صالحي ادامه داد: اگر من در جايي مصاحبه كردم آقاي دايي شما مرا مجبور به مصاحبه كرديد!
من 7 سال در كميته استيناف هستم ولي اين نخستين باري است كه من در يك برنامه تلويزيوني حضور يافتم.
دايي صحبتهاي صالحي را قطع كرد و گفت: شما داريد به من توهين مي كنيد، من نميتوانم اعتراض كنم ولي همكاران شما مي توانند به من اعتراض كنند.
صالحي در مورد حكم باشگاه تراكتورسازي كه در گذشته اعلام شده بود نيز نكاتي را ارائه كرد و در مورد صحبتهاي دايي مبني بر حكم اين باشگاه عنوان كرد شما اطلاعات كافي در اين باره ندارين و بر اساس دانسته هاي خود صحبت مي كنيد كه بازهم خلاف محسوب مي شود.
دايي ادامه داد: اگر من اين مسائل را عنوان ميكنم هدفم مقايسه احكام نيست بلكه مي خواهم بگويم در اعلام حكم وحدت رويه اي وجود ندارد و كميته استيناف هرطور مي خواهد حكم مي كند.
دايي در مورد اينكه عنوان كرده بود داوري ديدار پرسپوليس و مس بهترين داوري بود گفت: داوري اين ديدار بهترين داوري نبود و من برخي قسمت هاي بازي را نديدم.
در ادامه برنامه تصاويري از ليگ دسته دوم پخش شد كه در نوع خود جالب بود.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن