تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819003215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوباره اعتماد كروش را به دست مي‌آورم افشين: حالا فركي را بيشتر دوست دارم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: دوباره اعتماد كروش را به دست مي‌آورم افشين: حالا فركي را بيشتر دوست دارم
آرش افشين كه ابتداي فصل با جدايي از فولاد و پيوستن به سپاهان سوداي فيكس شدن در تيم ملي را داشت، حتي نتوانست در سپاهان بازي كند و در نهايت نيم‌فصل از اين تيم جدا شد و به فولاد برگشت. او حالا مي‌خواهد در اين تيم تلاش كند تا دوباره به تيم ملي دعوت شود. البته اگر فرصت بازي پيدا كند. افشين در رابطه با بازگشتش، وضعيت فولاد، تيم ملي و... صحبت مي‌كند.

چطور شد به فولاد برگشتي؟ مگر نمي‌خواستي از سپاهان به تيم ملي برسي؟
نمي‌خواهم در مورد گذشته حرف بزنم. چه درست و چه غلط ديگر نمي‌خواهم به زمان حضورم در سپاهان فكر كنم و مي‌خواهم اين موضوع را از ذهنم پاك كنم. الان فقط به آينده‌اي كه پيش رو دارم فكر مي‌كنم.
الان شرايطت در فولاد چطور است؟
خدا را شكر همه چيز خوب است و آنقدر به من احترام مي‌گذارند كه مرا شرمنده خود كردند. آقاي فركي با احترامي كه به من مي‌گذارد و رفتاري كه داشته، مرا شرمنده خود كرده. به طوري كه خودم را تابع ايشان مي‌دانم و از اين به بعد هر تصميمي كه بگيرد قبول خواهم كرد. قبل از اين هم احترام زيادي براي آقاي فركي قايل بودم اما الان شرايط فرق كرده و حسين آقا را بيشتر از قبل دوست دارم.
زماني كه به سپاهان رفتي بختيار رحماني مي‌گفت تو را راهنمايي كرده كه به اين تيم بروي، الان كه برگشتي در اين باره با او صحبت كردي؟
بختيار بيشتر از هر فرد ديگري من را دوست دارد و در آن مقطع هم دوست داشت كه در فولاد بمانم اما مي‌خواست به من كمك كند و از بين پيشنهاد‌هايي كه داشتم گفت سپاهان از همه گزينه‌ها بهتر است. الان هم كه برگشتم در كنار هم با اسماعيل شريفات دوستان خوبي براي هم هستيم و تلاش مي‌كنيم با فولاد به موفقيت برسيم. شريفات الان بازيكن بسيار پخته‌اي شده و رحماني هم در اين چند فصل پيشرفت زيادي كرده. كاپيتاني فولاد و رهبري اين تيم برازنده بختيار است و او لياقت اين را دارد كه در تيم ملي باشد. به نظرم رحماني «نامبر وان» فوتبال ايران است و پاس‌هاي بي‌نظيري مي‌دهد كه ما در فولاد چشم بسته يكديگر را پيدا مي‌كنيم چون مي‌خواهم دينم را به فولاد ادا كنم.
براي فولاد شانس قهرماني قايل هستي؟
فولاد يك تيم ريشه‌دار است و شخصيت قهرماني دارد. شرايط خوبي داريم و چند سال است كه در كنار يكديگر بازي مي‌كنيم. فولاد با بازيكنان خوبي چون شريفات و بختيار رحماني كه دارد مي‌تواند قهرمان شود و حضور آقاي فركي به‌عنوان سرمربي كه در اين چند سال نشان داده يك مربي بزرگ است، مي‌تواند باعث موفقيت فولاد شود.
به تيم ملي هم فكر مي‌كني؟
همه چيز بستگي به نظر سرمربي تيم ملي دارد. به اين موضوع نگاه كنيد كه پرسپوليس زماني كه نتيجه نمي‌گرفت بازيكنان زيادي در تيم ملي داشت و الان هم كه نتيجه مي‌گيرد همان تعداد بازيكن در تيم ملي هستند. به هر حال هر مربي‌ عقيده‌اي دارد و حق سرمربي تيم ملي است كه بازيكنان خودش را انتخاب كند اما به نظرم فولاد شايستگي اين را دارد كه در تيم ملي نماينده داشته باشد. مطمئن باشيد تمام هدف من اين است كه در جام جهاني حضور داشته باشم و تمركزم را روي اين قضيه گذاشتم. تمام تلاشم را مي‌كنم كه دوباره اعتماد كروش را به دست بياورم.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن