تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819192262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واكنش قيمتي مسكن مهر به آزاد شدن خريد و فروش/رونق خريد و فروش


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: واكنش قيمتي مسكن مهر به آزاد شدن خريد و فروش/رونق خريد و فروش
به گفته فعالان بازار با اعلام خبر آزاد شدن خريد و فروش مسكن مهر از سوي وزير راه و شهرسازي، خريد و فروش مسكن مهر رونق گرفته است.


به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي كه از مخالفان سرسخت مسكن مهر به شمار مي‌رود، در برنامه نگاه يك اعلام كرد كه بخشنامه آزاد شدن معاملات مسكن مهر را تا چند هفته ديگر صادر مي‌كند و ظاهراً اين خبر بر رشد قيمت مسكن مهر بيش از پيش تأثير گذاشته و حتي برخي از فروشندگان را با اين تصور كه قيمتها افزايش مي‌يابد، از فروش واحد مسكوني منصرف كرده است.

فعالان بازار مسكن مهر در شهرهاي جديد پرند (پايتخت مسكن مهر) و پرديس اگر چه اين خبر را به فال نيك گرفته‌اند، اما عنوان مي‌كنند قطعاً با آزاد شدن معاملات مسكن مهر و ابلاغ بخشنامه‌هاي مربوط به آن قيمت مسكن مهر افزايش قابل ملاحظه‌اي خواهد يافت.

حسين‌پور يكي از بنگاه‌داران مسكن شهر جديد پرند به خبرنگار فارس گفت: قيمت مسكن از حدود 40 روز پيش به صورت چراغ خاموش در حال افزايش است، به طوري كه قيمتها در همين مدت حدود 30 درصد رشد پيدا كرده است.

وي افزود: برخي از فروشندگان مسكن مهر با شنيدن اين خبر از فروش واحد مسكوني خود منصرف شدند و اعلام مي‌كنند، احتمال افزايش قيمت وجود دارد، پس منتظر مي‌مانيم.

حسين‌پور گفت: در حال حاضر يك واحد 75 متري مسكن مهر (دو خوابه داراي پكيج و كولر) كه حدود 40 روز پيش به قيمت 44 ميليون تومان به فروش گذاشته شده بود، فروشنده آن را به 52 ميليون تومان رسانده است.

وي افزود: قطعاً خبر آزاد شدن خريد و فروش مسكن مهر تأثير به سزايي بر گران شدن مسكن مهر خواهد داشت، هر چند معتقديم كه قانوني شدن خريد و فروش مسكن مهر را نيز بايد به فال نيك گرفت.

*امتياز مسكن مهر 20 تا 22 ميليون تومان

برخي از فعالان خريد و فروش امتياز مسكن مهر نيز عنوان مي‌كنند كه نقل و انتقال امتياز مسكن مهر نيز در پرند به راحتي انجام مي‌شود و در حال حاضر امتياز مسكن مهر شركت كيسون 20 تا 22 ميليون و براي شركت كوزو 18 تا 20 ميليون تومان خريد و فروش مي‌شود.

*قيمت مسكن مهر در پرديس

پورابراهيمي يكي از فعالان بازار مسكن در شهر پرديس با بيان اينكه آزاد شدن خريد و فروش مسكن مهر بر گران شدن قيمت مسكن مهر تأثير مثبتي خواهد گذاشت، گفت: قيمت واحدهاي مسكوني مهر كه زماني به شدت افزايش يافته و سپس كاهش يافته بود، اين روزها در حال جبران كردن آن كاهش قيمت است.

وي ادامه داد: زماني قيمت يك واحد مسكوني مهر 85 متري به 110 ميليون تومان هم رسيد و سپس به 65 ميليون تومان كاهش يافت.

وي اضافه كرد: قيمت همين واحد مسكوني در حال حاضر به 80 ميليون تومان رسيده است.

پورابراهيمي گفت: از زماني كه وزير راه و شهرسازي اعلام كرد كه خريد و فروش مسكن مهر آزاد مي‌شود، برخي از متقاضيان مسكن مهر تا حدي براي خريد اقدام كرده‌اند و همين مسأله باعث افزايش قيمت است.

به گفته وي، در حال حاضر يك واحد مسكوني مهر به مساحت 85 متر به مبلغ 80 ميليون تومان به فروش مي‌رسد.

انتهاي پيام/ب

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن