تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819825766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کدورت‌ها را در جلسه با رويانيان فراموش کرديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کدورت‌ها را در جلسه با رويانيان فراموش کرديم
رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با وجود صحبت‌هاي امروز مديرعامل اين باشگاه اعلام کرد که کدورت‌ها فراموش شد!

محمدصادق اکبري درباره جلسه امروز هيئت مديره اظهار داشت: جلسه بسيار خوبي برگزار کرديم.در اين جلسه رويانيان گزارش جامع و کاملي از مسائل اقتصادي باشگاه ارائه کرد و اعلام کرد که 40 درصد پول بازيکنان تا به امروز پرداخت شده است و بايد براي مابقي تصميم بگيريم.

به گزارش فارس،اکبري ادامه داد: ما هم از کارهاي اقتصاديشان حمايت کرديم و به نوعي کارهاي ايشان را مورد تأييد قرار داديم. مباحثي که در اين جلسه مطرح شد بسيار شفاف بود و همه چيز مانند کدورت‌ها را در اين جلسه فراموش کرديم.

اکبري خاطر نشان کرد: در اين جلسه به توافق رسيديم که روند رو به رشد را ادامه دهيم و اجازه ندهيم خدشه‌اي به پرسپوليس وارد شود. همه با هم همدل شدند و همه چيز را فراموش کرديم و بي‌پرده مسائل به جاي جاهاي ديگر در جلسه مطرح شد که خوشبختانه به جمع‌بندي‌هاي خوبي رسيديم و همه حاشيه‌ها را کنار زديم.

رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس يادآور شد: ديگر هيچ کدورت و ناراحتي بين اعضا وجود ندارد و ما بسيار مصمم به دنبال آن هستيم تا بتوانيم دست در دست هم مشکلات کادر فني و مديرعامل را از بين ببريم و با آرامش به هدف خود برسيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا قرار است کسي به هيئت مديره اضافه شود، گفت: تا به اين لحظه هيچکس قرار نيست اضافه شود و با همين روند کار را با رويانيان ادامه خواهيم داد. چون خوشبختانه ايشان مسائل اقتصادي‌اش را شفاف اعلام کرد و علي پروين نيز نظرات خود را در اين باره داد. تيم بسيار خوب و مدعي داريم و فقط بايد به اين تيم آرامش لازم بدهيم تا با قدرت کار خود را دنبال کند.

دوشنبه 1392/09/25 12:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن