تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819357893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديران استاني فارس مشكلات مردم را در ديدار رو در رو برطرف كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مديران استاني فارس مشكلات مردم را در ديدار رو در رو برطرف كنند
شيراز – خبرگزاري مهر: استاندار فارس از مسئولين استان درخواست كرد كه در ديدار رو در رو با مردم نسبت به رفع مشكلات آنها اقدام كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدي شامگاه دوشنبه در جلسه شوراي اداري استان فارس با تاكيد بر رفع مشكلات مردم از جانب مسئولين تصريح كرد: بايد با دلگرمي بيشتر مردم را در صحنه نگه داشت و خدمات شايسته و در خورشان به آنان ارائه داد.

وي افزود: مديران كل بايد با انجام سفرهاي شهرستاني نسبت به رفع مشكلات مردم اقدام كنند.

استاندار فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به اهميت محيط زيست تاكيد كرد: حفاظت از محيط زيست به عنوان يك ميراث بشريت بايد مورد توجه همگان قرار گيرد كه براي اين مهم بايد برنامه ريزي مناسب داشت.

تالاب هاي فارس تبديل به كانون ريزگرد شده اند

در ادامه اين جلسه مدير كل محيط زيست استان فارس با اشاره به وضعيت تالابها، گفت: بسياري از تالابهاي فارس خشك و به كانون ريزگردها تبديل شده كه خطرات جبران ناپذيري را به دنبال دارد.

حسينعلي ابراهيمي كارنامي تاكيد كرد: در موضوع مهار آلوگي ها نيز بايد كارگروه آلودگي در شيراز و استان فارس تشكيل شود و بحران آلودگي را مديريت كنيم.

وي با بيان اينكه محل ارايه سوخت استاندار در شيراز آماده شده است، گفت: چند نقطه را براي ارائه سوخت استاندارد آماده كرديم اما هنوز سوخت استاندارد را دريافت نكرديم تا توزيع كنيم.

كد خبر: 2197047

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۹:۱۸

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن