تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802699058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كفاشيان: فوتبال بايد مثل واليبال شود/جام جهاني از ليگ قهرمانان مهمتر است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: كفاشيان: فوتبال بايد مثل واليبال شود/جام جهاني از ليگ قهرمانان مهمتر است
رييس فدراسيون فوتبال گفت: به اعتقاد من فوتبال مي‌بايستي به قدرتي تبديل شود كه همانند واليبال ديگر كشورها از ما تقاضاي ديدار تداركاتي كنند.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران علي كفاشيان در گفتگو با يك برنامه راديويي ضمن تشريح برنامه‌هاي فدراسيون فوتبال اشاره كرد: در حال حاضر نياز اصلي فوتبال ما در جام جهاني حضور قدرتمند است كه مي‌بايستي با آماده‌سازي مناسب و ديدارهاي تداركاتي به اين موضوع دست پيدا كنيم و به جايي برسيم كه فوتبال ما هم مانند واليبال از سوي ديگر كشورها به بازي تداركاتي دعوت شود.

وي ادامه داد: به دليل اهميت جام جهاني فوتبال براي تمامي كشورها با تمامي‌ برنامه‌هاي ملي و باشگاهي ناخودآگاه تحت الشعاع اين مسابقات قرار مي‌گيرد و از ديد كارشناسان نيز به دليل حضور هر 8 سال يكبار ما در جام جهاني اولويت برنامه‌ريزي با اين مسابقات است و باشگاه‌ها نيز مي‌بايستي در اين زمينه به ما كمك كنند و تداخل برنامه‌هاي ليگ قهرمانان آسيا خللي در آماده‌سازي تيم ملي بوجود نياورد.

**با فوتبال سليقه‌اي برخورد مي‌شود

رييس فدراسيون فوتبال معتقد است، برخي منتقدان فوتبال را با ديدگاه‌هاي متقاوتي بررسي مي‌كنند و همين موضوع باعث شده تعاريف متفاوت و متضادي از موقعيت در فوتبال ارائه شود و برخي‌ها موقعيت‌ها مي‌بيند و عده‌اي ناكامي‌ها، در مجمع فوتبال ما به نوعي سليقه‌اي نقد مي‌شود و همين موضوع گهگاه چالش‌هايي را به وجود مي‌آورد اما بايد گفت ناكامي و موقعيت معلق به همه جامعه‌ فوتبال است و نبايد ناكامي‌ها را پاي يك نفر گذاشت.

وي افزود: تيم‌هاي نظير كره جنوبي، سوييس، برزيل و ... سرمايه‌گذاري بيشتري روي فوتبال انجام داده‌اند و البته نمود آن در فوتبالشان مشهود است و بايد اين رشد را قبول كرد اما ما شايد به نوعي بيشتر از هزينه‌اي كه كرده‌ايم موفق بوديم اما اين موضوع كافي نيست و بايد با منابع مالي قدرتمندي پايه‌ريزي فوتبال را انجام دهيم.

**177 روز فرصت داريم تا آمادگي كامل

وي در ادامه گفتگو خاطرنشان كرد: گروه‌هاي تيم ملي فوتبال كشورمان مشخص شده است و فقط 177 روز وقت داريم و تمام حواس‌ها بدست جام جهاني است و بايد تمام قوتمان را بكار بگيريم تا به پيروزي دست پيدا كنيم و اين زمان زيادي نيست.

**فوتبال هم بايد مثل فوتسال باشد

كفاشيان اظهار داشت: ما در شرايط نقل و انتقالات مهمي هستيم به عنوان مثال فوتبال ساحلي و فوتسال به كشورهاي ديگر دعوت مي‌شوند يا بالعكس و اين‌ها همه ارزش است و فوتبال هم بايد اين چنين شود.

**تمام هم و غم كي‌روش قدرتمند نشان دادن ايراني‌هاست.

همه‌ي فكر كي‌روش قوي نشان دادن تيم ايران است و 96 درصد تيم‌ها قوي‌تر از ما هستند و نبايد عقب بكشيم هم به برنامه‌ريزي خوب كادر فني و بازي تداركاتي نياز داريم و كي‌روش به همه اين گزينه‌ها فكر مي‌كند، وي اردوها و هتل‌هاي خوب براي بازيكنان تدارك ديده است ما تا به حال بازي تداركاتي نداشتيم ولي با وجود اهميت ديدار اول مقابل نيجريه بازي مقابل آفريقاي جنوبي از اهميت زيادي برخوردار است ضمن اينكه تيم‌هاي ديگري نيز براي ديدارهاي تداركاتي در نظر ما هستند اما معمولاً تيم‌ها به دنبال حريفاني قدرتمندتر از خودشان هستند و براي اين موضوع مي‌بايستي ديدارهاي تداركاتي مناسبي برگزار كنيم تا در مقابل آرژانتين و بوسني هم با تدارك كامل حاضر شويم.

كفاشيان ادامه داد: در تدارك تغيير بازي ايران و كويت در مرحله مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا هستيم تا قبل از آن ديدار تداركاتي نيز انجام دهيم اما خود ديدار با كويت نيز مي‌تواند به هماهنگي تيم كمك كند.

وي افزود: بايد در اين شرايط آمادگي بدني و استقامت فني بازيكنان را بالا ببريم چراكه در جام جهاني استقامت بدني بازيكنان بسيار مهم است.

كفاشيان همچنين در مورد جام حذفي و ليگ برتر گفت: كي‌روش درخواست داشت كه جام حذفي حذف شود اما اين موضوع امكان‌پذير نيست و تصميم گرفتين پس از پايان ليگ برتر از 20 فروردين بازيكنان در اختيار تيم ملي باشند اما هر 5 روز يكبار جام حذفي برگزار كنيم.

كفاشيان افزود: تيم‌ها در جام حذفي بايد جسورانه بازي كند و به هر حال تيم ملي ما اينكه كشور ماست و بايد با استقامت و درايت نتايج قابل قبولي در جام جهاني بگيرد.

وي در مورد مشكلات مالي گفت: فيفا قرار است كه 8 ميليون دلار به ما بدهد كه اين موضوع هنوز ميسر نشده است و در صورت وصول اين پول بخشي از مشكلات مالي ما حل مي‌شد و البته مبلغ 1/5 ميليون دلار ديگر هم مي‌بايستي از فيفا دريافت كنيم.

وي در خصوص حاشيه‌هاي فوتبال گفت: بداخلاقي‌ها در فوتبال زياد شده است و اين موضوع برمي‌گردد به اينكه تمامي تندخويي‌ها انتقادهاي تند به سرعت منعكس مي‌شود به نوعي بدي‌ها زود ديده مي‌شود اما خوبي‌ها كمتر ديده مي‌شود و همين باعث شده است، برخي تهمت‌ها و بي‌اخلاقي‌ها در فوتبال صورت بگيرد كه اين موضوع به تنهايي مي‌تواند در فوتبال ركود ايجاد كند و در اين راستا به زودي كميته اخلاق قرار است تشكيل شود و جايگزين ستاد مبارزه با تخلفات شود و به صورت مشكل در مورد مسائل اخلاقي فوتبال تصميم‌گيري شود.

وي در پايان در مورد انتخاب نشدن جواد نكونام گفت: من به لابي و اين موضوعات اعتقاد ندارم، بايد بهتر نگاه كنيم به هر حال در اين دوره نتوانستيم در جمع برترين‌ها قرار بگيريم و اين موضوع ربطي به لاي و غيره ندارد يعني اينكه ما به دنبال لابي نيستيم و نبوديم و كار خودمان را انجام مي‌دهيم.

انتهاي پيام/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن