تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819459545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كاهش 24 درصدي خودكشي و 89 درصدي گروگانگيري در اروميه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كاهش 24 درصدي خودكشي و 89 درصدي گروگانگيري در اروميه
اروميه- خبرگزاري مهر:‌ سرپرست فرمانده نيروي انتظامي اروميه از كاهش 24 درصدي خودكشي و 89 درصدي گروگانگيري و آدم ربايي در اروميه از ابتداي الجاري تا كنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ سرهنگ مالك والي زاده ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از كاهش 24 درصدي آمار خودكشي و 89 درصدي جرايم آدم ربايي و گروگانگيري خبر داد و افزود: امسال سه هزار و 214 فقره پرونده وارد كلانتري هاي اروميه شده كه دو هزار و 811 فقره از آنها منجر به صلح و آشتي شده است.

وي با اشاره به اينكه از ابتداي سالجاري تا كنون رسيدگي به ابلاغ دادگستري و اجراي احكام با ميزان 119 هزار و 163 فقره با 23 درصد افزايش همراه بوده، اظهار داشت:‌ ابلاغ اوراق دادگستري و اجراي احكام بوده كه امسال در اين راستا 19 هزار و 523 ابلاغ دادگستري و 14 هزار و 640 اجراي احكام مورد بررسي قرار گرفته است.

سرپرست فرماندهي نيروي انتظامي اروميه اعلام كرد:‌ طي هشت ماهه سال جاري ميزان سرقت هاي كشف شده 90 درصد افزايش داشته كه در اين راستا در خصوص كشف سرقت منزل 91 درصد، مغازه 90درصد، سرقت احشام 87 درصد و موتور سيكلت 71 درصد رشد داشته است.

سرهنگ والي زاده ادامه داد: با آغاز فصل سرما و عدم حضور صاحبان مزارع و باغ ها در روستاها، ميزان سرقت هاي خانه باغي بيشتر شده كه در اين خصوص ماموران پاسگاه امام زاده اروميه اقدام به دستگيري سه سارق كرده اند كه به 122 فقره سرقت اعتراف داشته اند.

وي در ادامه سخنان خود، عنوان كرد: دستگيري و كشف 71 فقره سرقت باتري اتومبيل توسط ماموران كلانتري 14، 44 فقره سرقت محتويات داخلي خودروها و كشف 12 هزار قرص روان گردان و پيش ساز مواد مخدر توسط ماموران كلانتري 12 از ديگر اقدامات انجام گرفته در هشت ماه امسال بوده است.

وي در خصوص كشف و ضبط مشروبات الكلي داخلي و خارجي افزود: كاهش 83 درصدي مشروبات الكلي و افزايش 114 درصدي توليد و توزيع مشروبات الكلي داخلي از ديگر مواردي است كه نشان از كاهش واردات داشته كه از طرفي موجب افزايش فعاليت سودجويان داخلي شده كه مقابله با اين مجرمان و جلوگيري از فعاليت آنان از ديگر اقدامات ماموران تلاشگر انتظامي است.

كد خبر: 2196849

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۶:۰۰

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن