تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819212374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گمرك پلدشت منطقه آزاد تجاري صنعتي ماكو و اداره منطقه آزاد ماكو در پلدشت افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گمرك پلدشت منطقه آزاد تجاري صنعتي ماكو و اداره منطقه آزاد ماكو در پلدشت افتتاح شد
اروميه – خبرگزاري مهر: با حضور استاندار آذربايجان غربي و جمعي مقامات محلي گمرك پلدشت منطقه آزاد تجاري صنعتي ماكو و اداره منطقه آزاد ماكو در پلدشت ظهر روز دوشنبه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار آذربايجان غربي در مراسم افتتاح گمرك پلدشت منطقه آزاد تجاري صنعتي ماكو، گفت: با افتتاح اين گمرك شاهد رونق اقتصادي خوبي در منطقه خواهيم بود كه در اشتغالزايي و افزايش درآمد منطقه نيز موثر خواهد بود.

قربانعلي سعادت، افزود: حاشي سازي و ساماندهي حريم رودخانه ارس نيز از جمله مهمترين اولويت هايي است كه با حمايت مسئولان كشوري و استاني در آينده نزديك انجام خواهد گرفت.

جبار طالبي فرماندار شهرستان پلدشت نيز در اين مراسم به طرح مسائل و مشكلات منطقه پلدشت از جمله تعريض جاده پلدشت – مرگنلر ، تجهيز مراكز درماني و توسعه گردشگري پرداخت و خواستار رفع اين مشكلات شد.

امام جمعه پلدشت نيز در اين مراسم با تبريك انتصاب آقاي سعادت به سمت استاندار آذربايجان غربي، آرزوي توفيق و موفقيت در برنامه هاي استان بخصوص در شهرستان پلدشت را براي وي از خداوند منان مسئلت نمود.

اين مراسم امروز با حضور نماينده مردم ماكو، پلدشت، شوط و چالدران و قاضي پور نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي و اعضاي هيئت مديره منطقه آزاد ماكو و جمعي از مديران و مسئولان استاني و شهرستان پلدشت برگزار شد.

همچنين در ادامه با حضور استاندار آذربايجان غربي ، فرماندار شوط ، امام جمعه و جمعي از مسئولان شهرستاني ، دفتر منطقه آزاد تجاري صنعتي ماكو در شهرستان شوط نيز افتتاح شد.

سعادت پس از افتتاح اين دفتر ، تاكيد كرد: با جذب سرمايه گذاريهاي خارجي در منطقه آزاد ماكو ، گامي بلند در تحقق حماسه اقتصادي در استان برخواهيم داشت.

كد خبر: 2196839

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۵:۴۳

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن