تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818737384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل امور فرهنگي و اجتماعي استانداري گيلان:حذف ارزش‌هاي اسلامي هدف دشمن در فتنه 88 بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل امور فرهنگي و اجتماعي استانداري گيلان:حذف ارزش‌هاي اسلامي هدف دشمن در فتنه 88 بود
مديركل امور فرهنگي و اجتماعي استانداري گيلان گفت: حذف ارزش‌هاي اسلامي در جامعه هدف دشمن در فتنه سال 88 بود.


به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، عزيز پورعزيزي ظهر امروز در جلسه گراميداشت نهم دي در گيلان اظهار كرد: نهم دي شجره طيبه‌اي در انقلاب اسلامي است و براي هميشه باقي مي‌ماند.

وي بر بصيرت‌بخشي ابعاد فتنه در جامعه تاكيد كرد و افزود: مجموعه‌هاي فرهنگي بايد در آگاهي‌بخشي جامعه تلاش كنند.

پورعزيزي با بيان اينكه دشمن در فتنه سال 88 به دنبال براندازي نظام اسلامي بود، تصريح كرد: حذف ارزش‌هاي اسلامي از اهداف دشمن در جامعه بود و اين توطئه با رهنمودهاي مقام معظم رهبري و حضور مردم در صحنه خنثي شد.

مديركل امور فرهنگي و اجتماعي استانداري گيلان خواستار شناخت ابعاد فتنه در جامعه شد و بيان كرد: مسئولان و رسانه‌ها بايد ابعاد فتنه در جامعه را روشنگري كنند.

وي به برنامه‌هاي گراميداشت يوم‌الله نهم دي در گيلان اشاره كرد و گفت: مستند اعتراف رسانه‌ها درباره جايگاه رهبري و قدرت مردمي انقلاب اسلامي تهيه مي‌شود.

پورعزيزي با اشاره اجراي برنامه‌هاي بصيرت‌بخشي در بقاع متبركه گيلان، خاطرنشان كرد: ويژه‌نامه‌هاي نقش ولايت و رهبري در بحران‌هاي اجتماعي در مساجد توزيع مي‌شود.

مديركل امور فرهنگي و اجتماعي استانداري گيلان از هماهنگي تشكل‌هاي دانش‌آموزي در مراسم استاني هشتم دي خبر داد و اضافه كرد: همايش دانش‌آموزي بصيرت و حضور در مدارس استان برگزار مي‌شود.

وي به تهيه روزنامه ديواري نهم دي توسط دانش‌آموزان در مدارس گيلان اشاره كرد و يادآور شد: مسابقه‌هاي شعر و متن ادبي با موضوع «بصيرت و بيعت» در مدارس گيلان برگزار مي‌شود.

پورعزيزي برگزاري مسابقه كاريكاتور فتنه و ارسال پيامك را از جمله برنامه‌ها در مدارس گيلان دانست و اظهار كرد: مسابقات ورزشي با عنوان «جام ميثاق با ولايت» و «جام نهم دي» با هماهنگي ورزش و جوانان گيلان برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/84001/ي30

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن