تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803144587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس فدراسيون شمشيربازي: براي بازيهاي آسيايي، هيچ ملي‌پوشي حاشيه امنيت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رئيس فدراسيون شمشيربازي: براي بازيهاي آسيايي، هيچ ملي‌پوشي حاشيه امنيت ندارد
رييس فدراسيون شمشيربازي با بيان اين مطلب كه فدراسيون برنامه‌ريزي ويژه‌اي براي بازي‌هاي آسيايي دارد تاكيد كرد كه شمشيربازان نياز به حمايت دارند.

فضل‌الله باقرزاده پس از پايان رقابت هاي جام جهاني جوانان كلاس A در تهران اين دوره از مسابقات را بسيار خوب توصيف كرد و در گفت و گو با خبرنگار ورزشي ايسنا اظهار كرد:يكي از ويژگي هاي اين ميزباني اين است كه مي توانيم تعداد ورزشكاران زيادي را در رقابت ها شركت دهيم تا خودشان را محك بزنند. ما يك سري از ورزشكاران را به خوبي زير نظر گرفتيم و اين ورزشكاران آماده شده بودند كه نتيجه كارشان را در كويت ديدند. ما در سابر قهرمان آسيا شديم. بچه ها عالي كار كردند. حالا اين ورزشكاران نسل جديد ما هستند كه اندك اندك به تيم هاي ملي تزريق مي‌شوند.

رييس فدراسيون شمشيربازي افزود: هم اكنون هيچ ورزشكاري در شمشيربازي حاشيه امنيت ندارد. تمام ملي پوشان تلاش مي كنند و آماده هستند و حالا هركس كه بهتر باشد مي تواند جاي نفر ديگر را بگيرد. هم‌اكنون نمي توان گفت چه شمشيربازي در سه اسلحه عازم بازي‌هاي آسيايي 2014 مي‌شود. حتي اين شرايط براي دختران هم وجود دارد. ما تيم دختران را نيز به بازي‌هاي آسيايي اعزام خواهيم كرد چرا كه شرايط خوبي دارند. به نظر من دختران ما در آسيا شانس مدال هم دارند.

او با اشاره به ملي پوشان جوان كه در جام جهاني حاضر بودند بيان كرد: همين جواناني كه در جام جهاني درخشيدند تا چند سال ديگر همچنان در رده جوانان هستند. همين سازنچيان كه به مدال برنز رسيد تا سه سال ديگر در رده جوانان رقابت مي‌كند كه اين براي ما فوق العاده است. او كه به مدال برنز رسيد برابر حريفان قدرتمندي رقابت كرد. سطح اين بازي‌ها بسيار بالا بود و او برابر شمشيربازان قدري رقابت كرد. بايد بگويم تمام شمشيربازان هزينه مي كنند تا با حضور در جام جهاني براي رنكينگ امتياز كسب كنند كه همين موضوع سطح رقابت‌ها را بالا مي‌برد.

باقرزاده در ادامه به برنامه فدراسيون براي استعداديابي و تقويت نسل جديد اشاره كرد و گفت: تمام برنامه هاي فدراسيون براي همان هدف تقويت رده‌هاي پايه و پرورش استعدادها است كه بتوانيم نسل هاي جديد را خيلي سريع وارد عرصه ملي كنيم تا رقابت بين ملي پوشان زياد شود. اين رقابت، سطح كيفي ورزشكاران را بالا مي برد كه باعث رشد و ارتقا شمشيربازي مي شود.

او در ادامه به مشكلات فدراسيون اشاره كرد و گفت: متاسفانه در اين مسير مشكلات زيادي داريم. به طور مثال فدراسيون جهاني 15 هزار يورو تجهيزات به ما داده اما هنوز ترخيص نشده است. من اين تجهيزات را براي جام جهاني لازم داشتم اما اين اتفاق نيفتاد. خب، فدراسيون شمشيربازي با تمام توان كارش را انجام مي دهد و نگاه عرصه‌ جهاني به شمشيربازي ايران ويژه است و بايد خودمان نيز حمايت كنيم تا پيشرفت ادامه داشته باشد. در كنگره جهاني شش طرح داشتيم كه چهار طرح ما تصويب شد كه اين نشان از پيشرفت ما دارد.

باقرزاده در پاسخ به اين سوال كه آيا با توجه به رابطه خوب شما و وزير امكان دارد كه حداقل سالن شمشيربازي در آزادي را به فدراسيون بدهند؟ بيان كرد: ان شالله. بايد كمي منتظر باشيم تا برنامه‌هاي وزير محترم ورزش انجام شود سپس ما نيز خواسته‌هايمان را بيان كنيم.

او در پاسخ به سوال ديگر ايسنا مبني بر اينكه آيا براي بازي‌هاي آسيايي 2014 برنامه ويژه‌اي داريد؟ تصريح كرد: صد درصد. ما با تمام توان برنامه‌اي ويژه براي اين بازي‌ها داريم تا بتوانيم مدال بگيريم. جلسه‌اي نيز با آقاي سجادي خواهيم داشت و برنامه‌هايمان را در اختيار وزارت ورزش قرار مي دهيم. بالاخره شمشيربازي يك رشته پرمدال است و بايد با برنامه ريزي گام برداشت چرا كه پتانسيل ورزشكاران ما بسيار بالا است و مي‌توانند كار كنند. با اين حال نياز به حمايت دارند و بايد با پشتوانه در رقابت‌ها شركت كنند. هم اكنون طبق برنامه‌ي ما تمام طلاهاي رقابت‌هاي غرب‌آسيا كه در كيش برگزار مي‌شود را مي‌خواهيم. هم اكنون جايگاه شمشيربازي ايران در آسيا بالا است و اگر از اين ورزشكاران حمايت شود مي‌توانند در بازي هاي آسيايي مدال‌هاي زيادي كسب كنيم.

او در پاسخ به اين سوال كه احتمال دارد مربي خارجي جذب شود؟ بيان كرد: ما مربيان خوبي در ايران داريم كه موفق كار كرده اند اما با اين حال شخصي مثل پيمان فخري كه يكي از بهترين مربيان است نمي تواند دست تنها همه ورزشكاران را جمع كند. هم اكنون ما آقاي فتحي را نيز كنارمان داريم كه به ما كمك مي كند. از طرف ديگر آقاي فيض عسگر را به اروپا اعزام كرديم تا در كلاس هاي داوري شركت كند. با اين حال معتقدم ورزشكاران ما شايسته اين هستند كه مربيان روز دنيا در كنارشان باشند. ما هم برنامه ريزي داريم تا مربيان خارجي در كنار مربيان ايراني باشند تا شمشيربازي پيشرفت كند.

باقرزاده در پاسخ به سوال پاياني ايسنا مبني بر اينكه آيا براي ملي پوشان اصلي برنامه‌اي ويژه داريد يا نه؟ تصريح كرد: هيچ كدام از ملي پوشان ما حاشيه امنيت ندارند. هر كدام از آنها اگر غفلت كنند جايگاهشان را از دست مي‌دهند. بايد رقابت كنند، در اردوها حاضر باشند،‌در مسابقات مختلف شركت كنند و در نهايت با نظر كميته فني نفرات تيم ملي انتخاب شوند.

انتهاي پيام

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن