تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802424925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فدراسيون دست از مواضع غير قانوني‌اش برداردمددي: رضازاده گفت خوب نيست پيكان در اولين سال حضورش در ليگ وزنه‌برداري قهرمان شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فدراسيون دست از مواضع غير قانوني‌اش برداردمددي: رضازاده گفت خوب نيست پيكان در اولين سال حضورش در ليگ وزنه‌برداري قهرمان شود
قائم مقام باشگاه پيكان گفت: رئيس فدراسيون وزنه‌برداري به من گفت چون اولين حضورمان در ليگ برتر وزنه‌برداري را تجربه مي‌كنيم، برايمان خوب نيست اول شويم و اگر نايب قهرمان شويم برايمان بهتر است!


احمد مددي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص انصراف مشروط اين تيم از حضور در فينال ليگ برتر وزنه‌‌برداري گفت: امسال براي اولين‌بار با هدف سرمايه‌گذاري، تقويت اين ورزش ملي و محبوب و همچنين كسب عنوان قهرماني در اولين حضور، در ليگ برتر وزنه‌برداري شركت كرديم. بر همين اساس و با اهدافي كه داشتيم نسبت به جذب وزنه‌برداران خوب، جوان و آينده‌دار با نظر كادرفني اقدام كرديم.

وي ادامه داد: تا اين هفته 4 هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر برگزار شده و قرار است هفته پنجم اين رقابت‌ها به ميزباني اهواز برگزار شود و متأسفانه در اعتراض به نحوه امتيازدهي و تغييرات مكرر در امتيازبندي اين رقابت‌‌ها و همچنين اعتراض به زمان برگزاري فينال مسابقات از حضور در هفته پاياني ليگ برتر انصراف خود را اعلام كرده‌ايم. البته اين دلايل از نظر ما موجه و قابل دفاع هستند.

مددي يادآور شد: با بضاعتي كه داشتيم بايد در هفته چهارم قهرماني‌مان مسجل مي‌شد اما همين تغييرات مكرر در نحوه امتيازدهي و برخي مسائل حاشيه‌اي ديگر، باعث شد تا شانس قهرماني پيكان به 50 درصد برسد.

وي گفت: از ديدگاه من انصراف پيكان قطعي است اما فعلاً آن را مشروط كرده‌ايم. فدراسيون وزنه‌برداري به نظر باشگاه رقيب ما يعني ملي حفاري توجه مي‌كند و هرچه كه آنها مي‌گويند، سريعا به مرحله اجرا در مي‌آيد ما هم انتظار داشتيم كه به تمام باشگاه‌ها از جمله پيكان هم به يك چشم نگاه كرده و توقعات منطقي ما را هم برآورده كنند.

قائم مقام باشگاه پيكان گفت: علاوه بر خواسته‌هايي كه ذكر كردم، اعتراض ديگر ما اين بود كه چرا بايد هفته‌هاي چهارم و پنجم ليگ برتر به صورت پياپي به ميزباني اهواز برگزار شده و جالب است بدانيد كه باشگاه مناطق نفت خيز نيز در هفته چهارم مسابقات را در سالن ملي حفاري برگزار كرد. ما توقع داشتيم حداقل ميزبان‌ هفته‌هاي ليگ از همان ابتدا مشخص مي‌شد تا در پايان شاهد چنين اتفاقاتي از جمله ميزباني يك شهر در دو هفته پاياني نباشيم. البته اينكه براي چندمين سال پياپي است كه ملي حفاري ميزبان هفته پاياني مي‌شود، موجب شگفتي و تعجب است.

وي با بيان اينكه در اعتراض به اين امر هم دلايل غيرموجهي را آوردند كه براي ما قابل قبول نبود و جالب اينكه اقبالپور، رئيس سازمان ليگ هم به ما گفت كه من فقط اجرا كننده هستم، ادامه داد: . در نهايت نيز در نامه‌اي رسمي به فدراسيون وزنه‌برداري خواستار تغيير زمان برگزاري ليگ در هفته پنجم به نيمه دوم دي‌مان يا اوايل بهمن‌ماه و تغيير سيستم امتيازدهي به شيوه تناژي و محاسبه از اولين هفته تا پايان رقابت‌ها به شيوه يكسان شد‌ه‌ايم كه تا اين لحظه هنوز از سوي فدراسيون وزنه‌برداري داده نشده است تا حضور پيكان در هفته پاياني در هاله‌اي از ابهام قرار بگيرد.

مددي در پاسخ به اين سؤال كه چرا اين باشگاه خواستار تعويق فينال ليگ برتر شده است، گفت: در هفته چهارم ليگ برتر شاهد بوديم كه تمام وزنه‌برداران ملي‌پوش ما كه در مسابقات جهاني شركت كرده بودند، با افت ركورد مواجه شدند و همين موضوع باعث شد تا حداقل خواستار به تعويق افتادن فينال و موكول شدن آن به نيمه دوم دي ماه شويم.

به گزارش فارس، مددي عنوان كرد: حتي در اين خصوص قرار شد با مراجعه به رضازاده اين خواسته باشگاه پيكان را با وي در ميان بگذارم كه رئيس فدراسيون وزنه‌برداري در همان روز در راديو اعلام كرد فينال ليگ را در نيمه دوم دي برگزار مي‌كنيم كه اين موضوع باعث خوشحالي من شد و اين موضوع را به مديرعامل باشگاه و كادرفني انتقال دادم و از آنها خواستم تا براي نيمه دوم دي ماه برنامه ريزي كنند، اما بعدازظهر همان روز برايمان نامه آمد كه فينال در همان تاريخ قبلي برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: اين موضوع را با رضازاده در ميان گذاشتم كه او در پاسخ گفت ملي حفاري نمي‌تواند در آن تاريخ رقابت‌ها را برگزار كند. هرچقدر اصرار كردم، او انكار كرد و حتي گفت من در راديو صحبت كرده‌ام.

قائم مقام باشگاه پيكان گفت: حتي از فدارسيون خواستم تا هزينه هفته پاياني را بپردازيم تا فينال در تهران برگزار شود كه رضازاده در پاسخ گفت اين گونه ليگ زير سوال مي‌رود. گفتم ملي‌پوشان ما خسته هستند و با اين افت ركوردها، قهرماني را دو دستي به ملي حفاري خواهيم داد كه باز هم او پاسخ داد كه اين حرف‌ها بهانه است.

وي افزود: رضازاده يك جواب ديگر به من داد كه خيلي باعث تأسفم شد. او گفت چون اولين حضورمان است، برايمان خوب نيست اول شويم و اگر نايب قهرمان شويم برايمان بهتر است! كه همانجا به وي پاسخ دادم كه به عنوان رئيس فدراسيون نبايد براي پيكان تعيين تكليف كرده و مقامش را مشخص كند.

مددي در اين خصوص كه برخي مي‌گفتند چون كوروش باقري مشاور پيكان بوده است، وي در اين مورد اعمال نظر كرده است، گفت: باقري دل پردردي دارد. او قسم مي‌خورد كه به هيچ عنوان چنين كارها و اقداماتي را نكرده‌ام. امروز 30 درصد قلب كوروش كار مي‌كند و خود من هم اصلا علاقه‌اي ندارم او وارد چنين حواشي شود.

وي در پايان گفت: انتظار داريم فدراسيون از مواضع غيرقانوني و غير موجه خود پايين بيايد. مگر نمي‌خواهند با حضور تيم‌هاي قدرتمند رقابت ايجاد كنند؟

انتهاي پيام/م

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن