تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801624907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتايج كامل مسابقات اعلام شد/ 3 مدال برنز سهم ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: نتايج كامل مسابقات اعلام شد/ 3 مدال برنز سهم ايران
مسابقات جايزه بزرگ منچستر شب گذشته (يكشنبه)، به پايان رسيد و تيم ايران از 8 شانس مدال به 3 برنز دست يافت. هادي مستعان (در وزن 58- كيلوگرم)، محمد باقري معتمد و بهنام اسبقي (در وزن 68- كيلوگرم) برنزي هاي كاروان ايران بودند.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، مسابقات جايزه بزرگ منچستر، در رده 8 رتبه بندي مسابقات فدراسيون جهاني، از 22 آذرماه به مدت 4 روز در منچستر انگليس برگزار شد. در اين دوره از رقابتها تكواندوكاران در چهار وزن المپيكي‌ (58-، 68-، 80- و 80+) كيلوگرم با يكديگر به رقابت پرداختند.

وزن 58- كيلوگرم:

در اين وزن نماينده چين تايپه (با سرمربيگري رضا مهاندوست) به مقام نخست رسيد. نماينده كشور كره دوم شد و كشورهاي ايران و مكزيك در جايگاه سوم ايستادند.
هادي مستعان نماينده ايران در اين رقابتها توانست با شكست دادن حريفاني از اندونزي، استراليا و انگليس به مرحله نيمه نهايي برسد و در اين مرحله برابر حريف كره شكست خورد و به مدال برنز رسيد. ميثم باقري ديگر نماينده ايران بود كه در اولين ديدار برابر نماينده كشور انگليس نتيجه را واگذار كرد.

وزن 68 كيلوگرم:

در اين وزن روسيه به مقام نخست رسيد. كانادا بر روي سكوي دوم ايستاد و 2 نماينده ايران مشتركا سوم شدند. محمد باقري معتمد و بهنام اسبقي، نمايندگان ايران در وزن 68- كيلوگرم بودند كه توانستند به مدال برنز برسند. اسبقي كه در ابتدا با قرعه استراحت رو به رو بود سپس نمايندگان كره و روسيه را شكست داد و راهي نيمه نهايي شد اما در ادامه دوباره با نماينده ديگر روسيه مبارزه كرد و باخت و در نهايت به مدال برنز رسيد. معتمد هم همانند اسبقي ابتدا با قرعه استراحت رو به رو بود و بعد از آن كانادا و مولداوي را با شكست بدرقه كرد. او در نيمه نهايي برابر ديگر نماينده كشور كانادا قرار گرفت و نتيجه را واگذار كرد تا به مدال برنز برسد.

وزن 80- كيلوگرم:

در اين وزن نماينده كشور انگليس بر جايگاه نخست ايستاد، كشور روسيه دوم شد و نمايندگان تركيه و ايسل من در رده سوم قرار گرفتند.
تيم ايران در اين وزن 2 نماينده داشت، كه هيچ كدام به مرحله نيمه نهايي راه پيدا نكردند. فرزاد عبداللهي ابتدا نماينده كرواسي را شكست داد اما در ادامه راه برابر روسيه شكست خورد. در آن سوي جدول هم، عليرضا نصرآزاداني مقابل نماينده اردن تن به شكست داد.

وزن 80+ كيلوگرم:

در اين وزن بازهم نماينده كشور انگليس اول شد. برزيل به جايگاه دوم رسيد و نمايندگان گابن و كره جنوبي مشتركا در مكان سوم قرار گرفتند.
حسين تاجيك و سجاد مرداني نمايندگان ايران در وزن 80+ كيلوگرم بودند، كه نتوانستند مدالي را كسب كنند. حسين تاجيك در اولين ديدار با بدشانسي مواجه و مصدوم شد و برابر تركيه تن به شكست داد. سجاد مرداني كاستاريكا را برد اما در ادامه نتيجه را به تكواندوكار فرانسوي واگذار كرد.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن