تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820469578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار پلدختر:استعفاي برخي نمايندگان بر خلاف وحدت قوا بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار پلدختر:استعفاي برخي نمايندگان بر خلاف وحدت قوا بود
فرماندار پلدختر گفت: استعفاي برخي از نمايندگان مجلس در اعتراض به لايحه بودجه 93 برخلاف وحدت قوا بود.


فريدون رشيدي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر افزود: مقام معظم رهبري ايجاد شكاف، اختلاف را از نظر شرع و اصول انساني خلاف مي‌دانند.

وي از الزامات اقتدار روز افزون نظام اسلامي را وجود وحدت دانست و گفت: وحدت را فراموش نكنيم و با رفتار متفاوت و طرح موضوعات نامناسب و برخي اختلاف سليقه‌ها به اختلافات دامن بزنيم.

رشيدي افزود: دولت لايحه بودجه را بر اساس اطلاعات و در نظر گرفتن مصالح و منافع ملي و بر اساس صداقت و واقعيت تنظيم و در مهلت قانوني به مجلس شوراي اسلامي تقديم كرد.

وي تصريح كرد: دولت يازدهم در قبال انتظارات سفرهاي استاني دولت گذشته پاسخگوست و از سوي ديگر با انبوهي از درخواست‌هاي برجاي مانده از سال گذشته مواجه است.

فرماندار پلدختر گفت: امروز در شرايط اقتصادي و سياسي حاكم در جامعه نيازمند وحدت و انسجام و ايجاد فضايي آرام هستيم كه بايد به اين اصل مهم توجه و آن را رعايت كنيم.

وي خطاب به نمايندگان منتقد بودجه گفت: استعفا درد و مشكلي را حل نمي‌كند و اگر اين اقدام آنها كمك به مردم است و جنبه تبليغي و احساسي ندارد، چرا پيشنهاد جايگزين و مشخصي براي بودجه و متعادل كردن هزينه‌ها و درآمدهي آن ارائي نكردند.

فرماندار پلدختر گفت: مجلس فرصت بررسي لايحه بودجه در كميسيون‌هاي تخصصي يا تلفيق را دارد و اصلاح، ترميم و يا حذف بخشي از بودجه از اختيارات مجلس است، بنابر اين براي خروج از اين موقعيت تعامل بين دولت و مجلس در هر بخش به خصوص بودجه بيش از هر زمان ديگري ضروري به نظر مي‌رسد.

انتهاي پيام/2304/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن