تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820292852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايستگاه دهم ليگ برتر بسكتبال نصف جهان ميزبان تهراني‌ها و بندري‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: ايستگاه دهم ليگ برتر بسكتبال نصف جهان ميزبان تهراني‌ها و بندري‌ها
ليگ برتر بسكتبال امروز وارد هفته دهم خود مي‌شود. در اين هفته ذوب‌آهن اصفهان كه با محروميت تماشاگرانش روبرو است، به مصاف دانشگاه آزاد مدعي مي‌رود. هر دو تيم بازي هفته نهم خود را با برد پشت سر گذاشته‌اند و حالا با انگيزه بالا در صدد هستند تا بازي اين هفته‌شان را هم با برد به پايان برسانند.
در حال حاضر دانشگاه آزاد با 16 امتياز رده سوم و ذوبي‌ها نيز با 15 امتياز جايگاه چهارم را به خود اختصاص داده‌اند. پتروشيمي تيم دوم جدول هم ديگر تيم ميهمان اين هفته در اصفهان است. شاگردان مهران حاتمي با توجه به شرايط هفته‌هاي اخير فولاد ماهان كار سختي پيش رو ندارند. مهرام، صدرنشين ليگ در تهران ميزبان شهرداري گرگان قعرنشين است كه تا حالا نتوانسته‌اند بردي را در سبد خود اندوخته كنند. اگرچه هفته گذشته شاگردان كبير بازي خوبي را مقابل پتروشيمي از خود به نمايش گذاشتند. شايد اين هفته نيز گرگاني‌ها بتوانند مهرام صدرنشين را آزار بدهند. در ديگر بازي‌هاي اين هفته همياري زنجان كه رفته رفته جايگاه خود را در جدول پيدا مي‌‌كند ميزبان صنايع پتروشيمي است و هفت الماس قزوين كه هفته گذشته افرا را مغلوب كرد، اين هفته ميزبان نيروي زميني است. در آخرين بازي هفته هم در تهران افرا خليج فارس ميزبان استقلال زرين قشم است.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن