تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819507552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري سارق زن نما


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دستگيري سارق زن نما
فرمانده انتظامي مرند گفت: پسر جواني كه با پوشش زنانه در نقاط مختلف شهر ستان مرند استان آذربايجان شرقي اقدام به سرقت ميكرد، شناسايي و دستگير شد.
آفتاب: سرهنگ فرهنگ نوروزي ظهر یکشنبه در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي اخبار رسيده مبني بر چند مورد سرقت در نقاط مختلف حوزه استحفاظي مرند، عوامل انتظامي موضوع را بصورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامي مرند با اشاره به تغيير هويت واقعي شخص سارق گفت: عوامل کلانتري 12 امام (ره) پس از چند روز کار اطلاعاتي و استفاده از شيوه هاي خاص پليسي از طريق مرکز فوريتهاي پليس 110 يک مورد مشکوک را در مرکز انبار شرکت مخابرات شهرستان دريافت نموده و بلافاصله عوامل در محل حاضر شده و سارق سابقه داري بنام "خ- ع" را که در پوشش لباس زنانه اقدام به سرقت کابلهاي مخابراتي مي کرد، شناسايي و دستگير نمودند.

وي در ادامه با تأکيد بر اجراي مستمر طرح برخورد با سارقان در سطح نقاط آلوده تصريح کرد: سارق دستگير شده که اعتياد به مصرف مواد مخدر دارد در بازجوئي ها خود به دهها فقره انواع سرقت اعتراف نموده و در بازسازي از صحنه هاي سرقت همگي مورد تائيد قرار گرفت .

اين مقام انتظامي در پايان از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 با نيروي انتظامي در ميان بگذارند و تمامي انتقادات و پيشنهادات خود را با سامانه 197 مطرح کنند .



تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن