تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818973101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنيس ، ليگ برتر آقايان ، نتايج روز دوم هفته پاياني


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تنيس ، ليگ برتر آقايان ، نتايج روز دوم هفته پاياني
كيش/ واحدمركزي خبر/ ورزشي گزارش دارد

تيم البرزگاز كيش در روز دوم مسابقات تنيس ليگ برتر آقايان باشگاههاي كشور با 40 امتياز صدرنشين شد .
علي اصغرغمناك رئيس سازمان ليگ فدراسيون تنيس گفت : پس از تيم البرزگاز ، تيم‌هاي پرسپوليس و آكادمي تنيس پارسيان به ترتيب با 38 و 37 امتياز در جايگاه هاي دوم و سوم ايستادند.

تيم كوئست اروميه هم از رقابتهاي هفته پاياني ليگ برتر تنيس كناره گيري كرد ؛ بر همين اساس گروه داوري اين مسابقه ها تيم البرز گاز كيش را به علت حاضرنشدن تيم كوئست اروميه ( سه بر صفر ) برنده اعلام كردند .
درمسابقه ديگر فولاد الياژي يزد ( 2 - 1 ) تيم شركت ملي گاز ايران را شكست داد .
آكادمي تنيس پارسيان هم ( 2 - 1 ) بر پرسپوليس تهران غلبه كرد.
اين مسابقات تا جمعه در جزيره كيش ادامه دارد.
در مسابقات تنيس ليگ برتر آقايان باشگاههاي كشور (جام خليج فارس) تيم هاي البرزگاز كيش ،گاز تهران ،پرسپوليس تهران ،آكادمي تنيس پارسيان ، فولاد آلياژي يزد و مناطق نفت خيز جنوب در جزيره كيش با هم رقابت مي كنند .
بهمن شكاري مسئول هيئت تنيس اروميه نيز درباره كناره گيري نماينده اروميه در اين رقابتها به خبرنگار ما گفت : مشكلات مالي ، آسيب ديدگي برخي از بازيكنان و تغيير تقويم مسابقات از تابستان به پاييز مهمترين علل انصراف اين تيم از حضوردر هفته پاياني ليگ برتر تنيس بود .
وي افزود : تيم كوئست در شرايطي قرارگرفته بود كه فقط دوبازيكن آماده داشت درحاليكه براي حضورقدرتمندانه درهفته پاياني به چهار بازيكن نياز داشت.
وي ابراز اميدواري كرد با تجربه اي كه در اولين حضوردر ليگ برتر آقايان باشگاههاي كشور به دست آورديم اميدواريم سال آينده حضور بهتري در رقابتهاي كشور داشته باشيم.
0002

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن