تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819204700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار اردبيل:500 كيلوگرم مواد غذايي غير بهداشتي جمع‌آوري شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار اردبيل:500 كيلوگرم مواد غذايي غير بهداشتي جمع‌آوري شد
فرماندار اردبيل گفت: در دو ماه اخير بيش از 500 كيلوگرم مواد غذايي فاسد و غير بهداشتي با همكاري مركز بهداشت شهرستان اردبيل جمع‌آوري و معدوم شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، كاظم دبير عصر امروز در جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي در اردبيل اظهار داشت: براي جلوگيري از عرضه مواد غذايي خارج از شبكه توزيع و غيربهداشتي در دو ماه گذشته از 205 واحد عرضه مواد غذايي بازديد شده و 12 مورد به دليل تخلف در عرضه مواد غذايي غير بهداشتي يا خارج از مغازه به دليل تخلف به مراجع قانوني معرفي شدند.

وي تصريح كرد: در همين راستا و با تلاش مأموران مركز بهداشت شهرستان 500 كيلوگرم مواد غذايي از طريق بهداشت جمع‌آوري شده است.

دبير، نگهداري و عرضه مواد غذايي و نوشيدني‌ها را در خارج از مغازه خلاف موازين بهداشتي و عدم رعايت حقوق مردم اعلام كرد و افزود: عرضه مواد غذايي خارج از شبكه توزيع سلامت مردم را به خطر مي‌اندازد.

اين مسئول در ادامه سخنان خود خاطر نشان كرد: اكيپ‌هاي مشترك گشت‌زني و كنترل مركز بهداشت و شهرداري با عرضه‌كنندگان مواد غذايي در خارج از مغازه كه به نوعي امنيت سلامت و بهداشت مردم را به خطر مي‌اندازند، برخورد مي‌كند.

وي اضافه كرد: در اين عرصه مردم نيز بايد با فرهنگسازي مناسب از خريد محصولات و مواد غذايي كه به صورت غير اصولي عرضه مي‌شود با هدف حفظ سلامت خود خودداري كنند.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، فرماندار اردبيل از آماده كردن بروشورها و برنامه‌هاي تلويزيوني براي آگاه‌سازي مردم از مضرات عرضه مواد غذايي در خارج از مغازه‌ها و آسيب‌هاي احتمالي خبر داد.

دبير يادآور شد:‌ با هدف برشمردن اهميت اين موضوع و بالا بردن آگاهي مردم تمامي دستگاه‌هاي مسئول در اين رابطه بايد همكاري لازم را در حوزه وظيفه خود با مركز بهداشت داشته باشند تا سلامت مردم تضمين شود.

وي ضرورت توجه و آموزش كافي براي رسيدگي به تغذيه مناسب دانش‌آموزان در مدارس را مورد تاكيد قرار داد و بيان كرد: بايد از عرضه محصولات كم ارزش غذايي در مدارس جلوگيري شده و با كمك مركز بهداشت آموزش تغذيه مناسب حتي براي اولياي دانش‌آموزان در نظر گرفته شود.

دبير ضرورت ساماندهي سگ‌هاي ولگرد در سطح شهر را خواستار شد و ادامه داد: ‌دامپزشكي شهرستان و شهرداري در مسير برقراري سلامت مردم و جلوگيري از هرگونه بيماري‌هاي احتمالي پيش‌بيني‌ها و آمادگي كافي را دارد و بايد اين موارد به نحوه شايسته حتي در مناطق روستايي ساماندهي شود.

انتهاي پيام/62001/ك30

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن